صدور پروانه ساخت برای بیش از ۲ هزار واحد مسکونی تخریبی در زلزله قطور خوی
کد خبر: 3891989
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

صدور پروانه ساخت برای بیش از ۲ هزار واحد مسکونی تخریبی در زلزله قطور خوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: برای دو هزار و ۵۹۰ واحد مسکونی تخریب شده در زلزله قطور خوی پروانه ساخت بر اساس طرح هادی صادر شده است.

صدور پروانه ساخت برای بیش از ۲ هزار واحد مسکونی تخریبی در زلزله قطور خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، ۲۷ فروردین ماه، آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده بخش قطور با حضور آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه به روند آوار برداری در مناطق زلزله‌زده بخش قطور اشاره و اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۱۵۳ واحد مسکونی تخریب شده، آوار برداری شده است.

آیدین رحمانی تصریح کرد: همچنین برای دو هزار و ۵۹۰ واحد مسکونی پروانه ساخت بر اساس طرح هادی صادر شده است.

وی در ادامه به وضعیت برخی از روستاهای بخش قطور که در معرض رانش زمین هستند اشاره کرد و افزود: وضعیت روستاهای کفچرین، گوگرد و بیانلو در کارگروه زیربنایی استان مشخص خواهد شد.

محمد عابدی، فرماندار شهرستان خوی نیز در این جلسه از تشکیل کمیته مصالح ساختمانی خبر داد و گفت: استفاده از تولیدات داخلی استان علی‌الخصوص خوی در تامین مصالح ساختمانی علاوه بر پایین بودن قیمت تمام شده باعث ایجاد رونق و جهش تولید خواهد شد.

انتهای پیام
captcha