راه‌اندازی کتابخانه مجازی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3897692
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

راه‌اندازی کتابخانه مجازی در آذربایجان‌غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید برنامه‌هایی برای سرگرمی جوانان در دوران کرونا در نظر گرفت، گفت: به همین منظور راه‌اندازی کتابخانه‌های مجازی در دستور کار قرار دارد.

حل مشکلات جوانان جزء اولویت‌ها و دغدغه‌های مهم مسئولان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سی و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان، ۲۰ اردیبهشت ماه به ریاست علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در سالن جلسات استانداری در ارومیه برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه با اشاره به مشکلات جوانان اظهار کرد: امروزه ازدواج، مسکن و اشتغال از جمله مشکلات آنها بوده که رفع این مشکلات از دغدغه‌ها و اولویت‌های مهم دولت است.

مصطفوی با بیان اینکه جوانان نیروی محرکه اقتصاد کشور محسوب می‌شوند، افزود: در سال جهش تولید برای ایجاد رونق اقتصادی باید به رفع مشکلات جوانان توجه جدی شود و از این ظرفیت عظیم کشور در راستای توسعه کشور بهره برد.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها و اقدامات مختلفی برای رفع مشکلات جوانان تاکنون انجام شده است، ادامه داد: با این وجود در رسیدن به هدف مورد نظر فاصله زیادی وجود دارد.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای حل مشکل جوانان باید از خود آنها کمک و مشاوره گرفت، تصریح کرد: ستاد ساماندهی جوانان نقش مهمی می‌تواند در تصمیم‌گیری مدیریتی داشته باشد که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم برای استفاده در ستاد ساماندهی جوانان است، تصریح کرد: به طور کلی در هر بخشی که مشارکت مردمی وجود داشته موفقیت حاصل شده است.

مصطفوی با اشاره به اینکه باید برنامه‌هایی برای سرگرمی جوانان در دوران کرونا در نظر گرفت، گفت: به همین منظور راه‌اندازی کتابخانه‌های مجازی در دستور کار قرار دارد تا در این دوران امکان استفاده از کتابخانه‌ها به صورت مجازی فراهم شود.

انتهای پیام
captcha