روز قدس غاصب بودن صهیونیست‌ها را آشکار کرد
کد خبر: 3900742
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

روز قدس غاصب بودن صهیونیست‌ها را آشکار کرد

امام جمعه تکاب گفت: آگاه کردن مردم جهان از غاصب بودن رژیم اشغالگر قدس و روحیه‌دهی به فلسطینیان مبارز در خط مقدم مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی از تاثیرات روز قدس بوده است.

روز قدس غاصب بودن صهیونیست‌ها را آشکار کردحجت‌الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه روز قدس قطعا در آگاه‌سازی جهانی نسبت به غصب قبله اول مسلمین نقش به سزایی دارد، اظهار کرد: در طول چهار دهه گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت روز قدس در ایران، امروزه شاهد آن هستیم که علاوه بر مردم ایران بسیاری از کشورهای غیرمسلمان هم برای مبارزه با رژیم صهیونیستی غاصب انگیزه پیدا کرده‌اند.

وی افزود: با این اتحاد و همبستگی که در مسیر مبارزه با صهیونیست‌ها بین مردم آزاده جهان به وجود آمده است، ادامه این روند، افول قدرت صهیونیست‌ها را سرعت خواهد بخشید.

امام جمعه تکاب با بیان اینکه روز قدس به مثابه یک رسانه قوی عمل کرده است، ادامه داد: در شرایط حال حاضر جامعه با توجه به شیوع کرونا، توجه جدی رسانه‌ای و تحت تاثیر قرار دادن فضای مجازی و استفاده از قدرت مانوری که این فضا دارد، می‌توان اذهان را همچنان نسبت به مسئله قدس حساس نگه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: حضور مردم در خیابان‌ها و ایجاد صحنه تنفر از رژیم اشغالگر قدس و حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، بسیار مغتنم و ارزشمند بود اما به دلیل شرایط حاکم بهداشتی، عدم حضور و راهپیمایی را باید با تبلیغات گسترده مجازی، جبران کرد.

حجت‌الاسلام برادری تصریح کرد: قطعا سران رژیم صهیونیتی از این شرایط خوشحال هستند و گمان می‌کنند، در این شرایط انگیزه حمایت از قدس ضعیف خواهد شد اما به نظر بنده سخنرانی مقام معظم رهبری برای نخستین بار در روز قدس و در اولین سال فقدان فرمانده سپاه قدس، برای آنها غافلگیرکننده خواهد بود و چه بسا ضربه بیشتری هم به آنها وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: آگاه کردن همه مسلمانان بلکه مردم جهان از غاصب بودن رژیم اشغالگر قدس، نیرو و انگیزه‌بخشی به فلسطینیان مبارز در خط مقدم مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی و ایجاد نقطه مشرکی بین مسلمانان دنیا و آزادی‌خواهان عالم برای رسیدن به اتحاد و همدلی، همگی  از تاثیرات روز قدس بوده است.

امام جمعه تکاب گفت: مردم ایران امید صد در صدی به آزادی قدس دارند و برای همین منظور با انرژی و روحیه بالا به این مبارزه ادامه می‌دهند و بشارت‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز، تحقق این وعده را قطعی کرده و نیروی مضاعفی به مسلمین، مخصوصا فلسطینی‌ها داده است و قطعا روزی همگان آزادی قدس شریف را خواهند دید.

 

انتهای پیام
captcha