دستور استاندار آذربایجان‌غربی برای تسریع در رسیدگی به خانواده‌های گرفتار سیل در خوی
کد خبر: 3901404
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

دستور استاندار آذربایجان‌غربی برای تسریع در رسیدگی به خانواده‌های گرفتار سیل در خوی

استاندار آذربایجان‌غربی در گفت‌وگوهای جداگانه با فرماندار خوی و مدیریت بحران استانداری بر رسیدگی فوری به خانواده‌های گرفتار در آبگرفتگی در برخی روستاهای خوی تاکید کرد.

دستور استاندار آذربایجان‌غربی برای تسریع در رسیدگی سریع به خانواده‌های گرفتار سیل در خویبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، روز گذشته برابر با پنجم خرداد، بارش شدید باران در خوی موجب آبگرفتگی و خسارت وارد شدن به تعدادی از منازل روستایی در این شهرستان شد که بلافاصله پس از این اتفاق نیروهای امدادی برای کمک به مردم راهی منطقه شدند.

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی پس از این حادثه در گفت‌وگوهای جداگانه با مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندار خوی، با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای ساکنان روستاهای ویشلق علیا،گوهران و دیگر مناطق خوی بر اثر بارش باران و ایجاد آبگرفتگی دستور داد تا هر چه سریعتر اقدامات لازم برای رفع این مشکل توسط بخش‌های ذیربط انجام شود.

تخلیه آب 50 واحد مسکونی روستایی در خوی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به اعزام هشت تیم امدادی به دو روستای گوهران و ویشلق علیا خوی گفت: تاکنون تخلیه آب 50 واحد مسکونی به وسیله موتورپمپ در این روستاها انجام شده است.

سعید رهبر سوره با اشاره به آماده‌باش نیروهای جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این نیروها در منطقه حضور داشته و آمادگی دارند در صورت بروز خسارت احتمالی به افراد آسیب‌دیده کمک کنند.

انتهای پیام
captcha