تحریم آمریکا عزم ناجا در تامین امنیت کشور را تقویت کرده است
کد خبر: 3901681
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

تحریم آمریکا عزم ناجا در تامین امنیت کشور را تقویت کرده است

در بیانیه فرماندهی آذربایجان‌غربی آمده است که اقدام رژیم جنایتکار و مستکبر آمریکا در تحریم ناجا نشان از ضعف و درماندگی آنان دارد و قطعا این اقدام منجر به افزایش اتحاد و همدلی مدافعان حریم امنیت در کشور خواهد شد.

تحریم آمریکا عزم ناجا در تامین امنیت کشور را تقویت کرده استبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با صدور بیانیه‌ای اقدام آمریکا در تحریم تعدادی از مسئولان ناجا را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:
اخیرا" در فهرستی که وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده است، نام هفت نفر از جمله فرمانده ناجا و مقامات ارشد این نیرو و همچنین سازمان نیروی انتظامی به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.

این اقدام رژیم جنایتکار و مستکبر آمریکا نشان از ضعف و درماندگی آنان دارد و قطعا این اقدام منجر به افزایش اتحاد و همدلی مدافعان حریم امنیت در کشور خواهد شد و چهره پلید سردمداران آمریکای جنایتکار را بیش از پیش برای همگان روشن خواهد ساخت.

بدون شک، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با این اقدام گستاخانه آمریکا غاصب، قدرتمندتر از گذشته در راستای انجام وظایف خود و تأمین نظم و امنیت مردم در مرزها و جای جای میهن اسلامی تلاش خواهد کرد و به کوری چشم دشمنان روز به روز با صلابت‌تر و مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

دشمنان این مرزو بوم با بهره‌گیری از اقدامات رسانه‌ای و عملیات روانی سعی در بر هم زدن آرامش جامعه و تضعیف قوا و اراده مسئولان را دارند که به حول و قوه الهی در این مسیر نیز همانند اقدامات شوم دیگر خود ناکام خواهند ماند.

در پایان، فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکای جنایتکار در اعمال تحریم‌ها بر علیه فرماندهان و مسئولان ناجا، اعلام می‌کند در راستای لبیک به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حفظ و ارتقاء امنیت مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و با روحیه‌ای بالا و عزم و اراده‌ای قوی و محکم، به وظایف خود جامه عمل خواهد پوشاند.

 

انتهای پیام
captcha