حمایت از بازاریابی و فروش آنلاین محصولات حجاب
کد خبر: 3901849
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

حمایت از بازاریابی و فروش آنلاین محصولات حجاب

رئیس صنف اتحادیه تولیدكنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه مجازی حجاب رمضان و ضمن حمایت از این نمایشگاه، گفت: پیشنهاد اتحادیه تمرکز بر افزایش دانش تولید روز و استفاده از بازاریابی و فروش آنلاین محصولات است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب رمضان، ابوالقاسم شیرازی، رئیس صنف اتحادیه تولیدكنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش فروش محصولات پوشاک، بی‌شک اتخاذ تصمیم فروش آنلاین و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه عفاف و حجاب امری هوشمندانه است که امیدواریم برگزاری نمایشگاه مجازی توسط انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب موجب فروش بیشتر و معرفی تولیدکننده‌های محصولات عفاف و حجاب شود.

ابوالقاسم شیرازی افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری یکی از دغدغه‌های اتحادیه در طول سال‌های اخیر فرهنگسازی و ترویج پوشش ایرانی - اسلامی است. پوششی که مطابق معیارهای شرع و از نظر زیبایی مخاطب پسند باشد. اتحادیه صنف پوشاک تهران با شناسایی تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب و تشکیل کارگروهی پیرامون این مسئله در روزهایی که به دلیل کمبود مواد اولیه این بزرگواران دچار مشکل شده بودند، سعی بر کم کردن مشکل کمبود مواد اولیه از جمله نخ و پارچه را داشت.

وی بیان کرد: اتحادیه پوشاک تهران مانند گذشته از حامیان فرهنگسازی محصولات عفاف و حجاب برای نهادینه کردن ریشه‌های عفاف در بین اقشار مختلف جامعه حمایت می‌کند. فرهنگسازی عفاف و حجاب برای این صنف از اهمیت زیادی برخوردار است و حتی یک شماره از بولتن خبری خود را به این مسئله و تقدیر از تولیدکنندگان اختصاص داده‌ایم.

این مسئول صنف اتحادیه تولیدكنندگان و فروشندگان پوشاک تهران تصریح کرد: با توجه به خسارت‌های مالی که شرایط کنونی کشور(شیوع ویروس کرونا) ایجاد کرده است، اتحادیه با اطلاع‌رسانی آغاز به کار کردن این نمایشگاه از طریق صفحات مجازی خود از دست اندرکاران و تولیدکنندگان مشاغل هویت ساز حمایت کرد.

شیرازی گفت: با توجه به تجربیات انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در سال‌های فعالیت، نمایشگاه امسال از تنوع خوبی در محصولات برای جذب مخاطب برخوردار است.

وی ادامه داد: امیدوارم هموطنان با مراجعه به سایت و خرید محصولات از تولیدکننده‌ها حمایت و اجناس را با قیمت مناسب‌تری دریافت کنند و از طرفی انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب بتواند گستره فروش محصولات عفاف و حجاب را در کشور و اقشار مختلف جامعه گسترش دهند.

رئیس صنف اتحادیه تولیدكنندگان و فروشندگان پوشاک تهران تصریح کرد: با توجه به این موضوع که ادامه روند شیوع ویروس کرونا غیرقابل پیشبینی است، در شرایط کنونی جامعه پیشنهاد اتحادیه نه تنها به تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات عفاف و حجاب بلکه به صنف و صنعت پوشاک، تمرکز بر افزایش دانش تولید روز و استفاده از بازاریابی فروش آنلاین محصولات است.

وی افزود: اتحادیه از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در داخل کشور، با انجام مکاتبات گسترده با مسئولین ذیربط، سعی کرده است از فشار ایجاد شده بر بستر تولید و فروش پوشاک بکاهد و دغدغه ها و پیشنهادات اهالی این صنف و صنعت را به مقامات مسئول منتقل کند و از اعضا حمایت کند.

شیرازی یادآور شد: اتحادیه در سال 98  با تشکیل کارگروه عفاف و حجاب به سرپرستی حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان، نمایندگان و اعضا انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب و جمعی از تولیدکنندگان این حوزه سعی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با تعامل نزدیک با تولیدکنندگان این محصولات بپردازد.

انتهای پیام
captcha