تقدیر رئیس کمیته امداد از حرکت عظیم مردمی در رزمایش ایران همدل
کد خبر: 3902123
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

تقدیر رئیس کمیته امداد از حرکت عظیم مردمی در رزمایش ایران همدل

رئیس کمیته امداد در پیامی از همراهی مردم نیکوکار و نهادهای انقلابی در ماه مبارک رمضان و رزمایش عظیم ایران همدل تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر رئیس کمیته امداد از حرکت عظیم مردمی در رزمایش ایران همدلبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در پیامی از همراهی مردم نیکوکار و نهادهای انقلابی در ماه مبارک رمضان و رزمایش عظیم ایران همدل تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام تقدیر و تشکر رئیس کمیته امداد از مردم نیکوکار ایران اسلامی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ یُطْعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَى حُبِّهِ مِسْکِینًا وَ یَتِیمًا وَ أَسِیرا

سلام و درود بر هموطنان نیکوکار و خیر ایران اسلامی

ماه مبارک و پر فضیلت رمضان بار دیگر میزبان نوع‌دوستی و مهربانی ایرانیان بود. هموطنان نیکوکار در ماه اکرام و انفاق و احسان، حماسه‌ای دیگر از جنس کرامت و مهرورزی آفریدند و با دستان گشاده و روی باز خویش مهربانی و نوع‌دوستی را به جهانیان آموختند.

در شرایطی که جهان درگیر بحران کرونا و آثار و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن بوده و وضعیت معیشتی در سراسر گیتی را با سختی مواجه کرده است، ایرانیان عزیز با درانداختن طرح و نقشی نو، نیکوکاری را در قالبی جدید به منصه ظهور و بروز گذاشته و همچون همیشه یاری‌گر نیازمندان و محرومان جامعه این ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب بودند.

رمضان امسال علاوه بر برنامه‌های همیشگی در حوزه‌های اکرام ایتام و دستگیری از نیازمندان، با اجرای رزمایش ملی ایران همدل و طرح اطعام مهدوی همراه شد که در تبعیت و لبیک به فرامین و اوامر رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی معظم له در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اجرایی شد.

طبخ و توزیع بیش از 10 میلیون غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی به ارزش ریالی بیش از 149 میلیارد تومان در 1812 آشپزخانه و با حضور بیش از 100 هزار نیروی افتخاری، توزیع حدود 2 میلیون و 200 هزار بسته مواد غذایی به ارزش ریالی بیش از 400 میلیارد تومان در مناطقی که امکان توزیع غذای گرم فراهم نبوده است، بخشی از دستاوردهای مهم و برجسته این حرکت انقلابی هموطنان عزیز بود.

اینجانب از طرف خود و کلیه امدادگران به عنوان خادم محرومان در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) بر خود فرض می‌دانم، ضمن تقدیر خاضعانه از حضور آگاهانه و کریمانه شما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، از همکاری و تعامل گسترده مجموعه نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌ها و ائمه محترم جمعه و جماعات، سازمان بسیج مستضعفین، آستان قدس رضوی(ع)، آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، آستان حضرت احمد بن موسی(شاهچراغ)، آستان مقدس مسجد جمکران، گروه‌های جهادی، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، وزارتخانه‌ها و ... کمال تشکر را داشته باشیم.

ایران اسلامی تحت سایه ولایت مستدام و پاینده باد»

انتهای پیام
captcha