مراسم گرامیداشت معمار انقلاب در مسجد وکیل شیراز برگزار شد
کد خبر: 3902901
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

مراسم گرامیداشت معمار انقلاب در مسجد وکیل شیراز برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در مسجد تاریخی وکیل شیراز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن 14 خرداد، مراسم گرامیداشت بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) امروز در مسجد تاریخی وکیل شیراز برگزار شد.

در این مراسم مسئولان استان، علما، فضلا، دانشجویان، روحانیان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی اعم از استاندار و معاونان، رئیس جهاد دانشگاهی فارس و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

تلاوت آیات وحی هدیه به روح امام راحل و مداحی از جمله برنامه‌های این مراسم بود و بعد از آن سخنرانی مقام معظم رهبری به‌صورت زنده پخش شد.

امسال مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به واسطه شیوع کروناویروس، با تدابیر ویژه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در مسجد وکیل شیراز و به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ترتیب یافته بود.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با موضوع زندگانی امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس برپا شده بود.

این مراسم به‌همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس و با همکاری دستگاه‌هایی نظیر سپاه فجر، استانداری و شهرداری شیراز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha