تولید ویژه‌برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی»
کد خبر: 3908049
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

تولید ویژه‌برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی»

تولید ویژه‌برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی» شبکه رادیویی قرآن آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ ویژه‌برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی» به صورت ماهانه از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن، تولید می‌شود. هم‌اکنون دوره ششم نفس‌های طلایی در حال برگزاری است.

این ویژه‌برنامه به تهیه‌کنندگی خانم توسلی و با اجرای محمد مطلب تولید می‌شود و کارشناسی برنامه نیز هادی موحدامین، قاری بین‌المللی قرآن کریم است. همچنین، ارتباط تلفنی با وحید نظریان و اجرای بخش کارشناسی با حضور علی‌اصغر شعاعی، قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن‌ کریم همراه با برنامه قرعه‌کشی و اعلام برندگان دوره پنجم مسابقه نفس‌های طلایی نیز از دیگر بخش‌های مختلف این برنامه است. این ویژه‌برنامه قرآنی از ساعت 18 روز جمعه، 13 تیرماه، به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن خواهد رفت.

مسابقه نفس‌های طلایی چند ماهی است که با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در سطح جامعه برگزار می‌شود که در آن دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام پخش شده و به رقابت گذاشته می‌شود.

در این مسابقه هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند هر دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیک‌ترین شیوه اجرا و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود. همچنین، داوری شرکت‌کنندگان نیز پس از ارسال آثار انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کنندگان، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

یادآور می‌شود، مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha