برگزاری دوره فشرده تست‌زنی کنکور ویژه حافظان
کد خبر: 3908213
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

برگزاری دوره فشرده تست‌زنی کنکور ویژه حافظان

مدیرعامل مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه از برگزاری دوره فشرده ۵ روزه تست‌زنی کنکور کارشناسی ارشد ویژه حافظان قرآن کریم خبر داد.

برگزاری دوره فشرده تست‌زنی کنکور ویژه حافظان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه حجت‌الاسلام رضا زاده، مدیر عامل مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه ضمن بیان این خبر گفت: با توجه به برگزاری آزمون درجه ۳ تخصصی در ۲۶ تیرماه و برگزاری آزمون کنکورکارشناسی ارشد در دوم و سوم مردادماه مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه تصمیم گرفته است، برای آمادگی بیشتر کسانی که در این دو آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، کلاس‌های حضوری فشرده در رشته علوم قرآن و حدیث برگزار کند تا حافظان قرآن کریم با تست‌های کاربردی به صورت تشریحی آشنا شوند.

مدیر عامل مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه گفت: در این دوره آموزشی تست‌های کاربردی دروس حدیث، تفسیر و علوم قرآن و ادبیات عرب که شامل صرف و نحو و فن ترجمه است با فراگیران کار می‌شود.

وی افزود: این کلاس‌ها صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در مجموع ۴۰ ساعت آموزش برگزار می‌شود. در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ تیرماه ۹۹ دروس حدیث و تفسیر و شنبه و یکشنبه دروس صرف و نحو و فن ترجمه تدریس می‌شود. در روز پایانی تست‌های کاربردی علوم قرآن تدریس می‌شود.

بنابر این گزارش، آن دسته از کسانی که آمادگی شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند، می‌توانند در دوره مجازی از طریق سایت مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه به نشانی: http://lms.2noor.ir/ از دروس ضبط شده استفاده کنند. همچنین مؤسسه می‌تواند با درخواست متقاضیان دی وی دی ۲۱ جلسه تست تشریحی همه دروس را برای آنان ارسال کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن :۰۲۵۳۷۷۴۵۴۸۰ داخلی ۱۱۰  و ۱۲۲ و ۱۴۱ یا تلفن همراه ۰۹۱۲۱۵۱۱۹۷۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha