طرح «نسیم کرامت» در خوی اجرا شد
کد خبر: 3908398
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

طرح «نسیم کرامت» در خوی اجرا شد

رئیس اداره اوقاف خوی با اشاره به اجرای طرح «نسیم کرامت» به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت افزود: در قالب این طرح نیز بیش از یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین کادر درمانی ۴ بیمارستان خوی توزیع شد.

طرح نسیم کرامت در خویجبرئیل ابراهیم‌پور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه این اداره نیز همزمان با شیوع کرونا بخشی از درآمدهایش را صرف کمک به افراد آسیب‌دیده از کرونا کرده است، اظهار کرد: از زمان آغاز رزمایش همدلی در این شهرستان از محل درآمد موقوفات و امامزادگان بسته‌های معیشتی مجموعا به ارزش بیش از سه میلیارد ریال در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح «نسیم کرامت» به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت افزود: در قالب این طرح نیز بیش از یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، مرغ و سایر اقلام غذایی در بین کادر درمانی چهار بیمارستان خوی توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته‌ها برابر با ۲۰۰ میلیون ریال است،‌ بیان کرد: هدف از توزیع این بسته‌ها قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت بود که از زمان شیوع کرونا جانانه برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha