چاپ کتاب «خاطرات کرونایی» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3908667
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

چاپ کتاب «خاطرات کرونایی» در آذربایجان‌غربی

مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی گفت: یکی از فعالیت‌های این مؤسسه در مسیر مقابله با کرونا جمع‌آوری خاطرات کرونایی با همکاری حوزه هنری است که پس از جمع‌آوری به صورت کتابی با عنوان «خاطرات کرونایی» چاپ می‌شود.

چاپ کتاب «خاطرات کرونایی» در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، رضا محمدزاده، مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی، روز گذشته،‌ 14 تیر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: این مؤسسه فعالیت خود را از چند سال پیش آغاز کرد و از همان ابتدا برگزاری همایش‌هایی با محتوای روشنگری و آگاهی‌رسانی از جمله اهداف این مؤسسه بود که برای نمونه یکی از همایش‌های برگزار شده همایشی با عنوان «جنگ نرم» بود که با استقبال خوبی از سوی مردم و جوانان همراه شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۰۰ سازمان مردم‌نهاد در آذربایجان‌غربی فعالیت دارند، افزود: مؤسسه امیدواران منتظر(عج) نیز یکی از این سازمان‌ها است که ۶۳ نفر عضو دارد.

مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات این مؤسسه برای مقابله با کرونا بیان کرد: راه‌اندازی ۱۶ کارگاه تولید ماسک بهداشتی جهت تأمین نیاز کادر درمانی و توزیع در بین اقشار آسیب‌پذیر، ضدعفونی معابر و محلات با استفاده از ۳۰ هزار لیتر محلول در ۱۲ مرحله، تولید بیش از ۱۵ هزار عدد ماسک بهداشتی و توزیع در بین اقشار آسیب‌پذیر و تهیه و توزیع ۷۵۰ بسته غذایی به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان از جمله اقدامات این مؤسسه است.

وی تهیه ۳۰۰ بسته اقلام بهداشتی و توزیع در بین افراد آسیب‌پذیر، طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی کننده ماسک و ملزومات بیمارستانی با استفاده از اشعه UV، طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی ناوگان حمل و نقل شهری و اماکن عمومی، حمایت از ۳۱ نفر از فعالان فرهنگی و اجتماعی آسیب‌دیده از کرونا را از دیگر اقدامات مؤسسه امیدواران منتظر (عج) برای مقابله با کرونا بوده است.

محمدزاده اظهار کرد: یکی دیگر از کارهای مؤسسه در مسیر مقابله با کرونا جمع‌آوری خاطرات کرونایی با همکاری حوزه هنری است که این مطالب پس از جمع‌آوری به صورت یک کتاب با عنوان «خاطرات کرونایی» چاپ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بیانات رهبری مبنی بر اهمیت توجه به تولید داخلی و اشتغالزایی، این مؤسسه سعی کرده است تا اقداماتی در این زمینه نیز داشته باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا راه‌اندازی دامداری 50 راسی با اشتغالزایی برای 6 نفر و راه اندازی کارگاه تولید چیپش میوه در زمینی به مساحت 140 مترمربع و با ظرفیت تولید 12 تن میوه خشک و اشتغالزایی برای 12 نفر از جمله اقدامات مؤسسه امیدواران منتظر(عج) برای محقق کردن شعار امسال است.

مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات این مؤسسه برای تبلیغ و ترویج قرآن کریم گفت: این مؤسسه با استفاده از شیوه‌های هنری از جمله گروه‌های هم‌خوانی سعی می‌کند مفاهیم قرآنی را به مخاطب منتقل کند و این روش نیز تاکنون بازتاب‌های خوبی داشته و شرکت در کلاس‌های تفسیر نماینده ولی‌فقیه در استان نیز از دیگر اقدامات مؤسسه در این راستا است.

انتهای پیام
captcha