راه‌اندازی 14 کارگاه تولید ماسک از سوی هیئت‌های مذهبی
کد خبر: 3909583
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

راه‌اندازی 14 کارگاه تولید ماسک از سوی هیئت‌های مذهبی

آذربایجان غربی معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از فعالیت 14 کارگاه تولید ماسک زیر نظر این اداره‌کل خبر داد که به همت هیئت‌های مذهبی و روحانیون ایجاد شده است.

راه‌اندازی 14 کارگاه تولید ماسک توسط هیات‌های مذهبیحجت‌الاسلام علی اعتمادی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه روحانیون و هیات‌های مذهبی در مسیر مقابله با کرونا پیشگام بوده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر 14 کارگاه تولید ماسک زیر نظر این اداره‌کل فعالیت می‌کنند که توسط هیات‌های مذهبی و روحانیون ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه روحانیون با حضور در میدان مبارزه با کرونا به صورت عملی نشان دادند که همواره در کنار مردم هستند، افزود: روحانیون با توجه به تعطیلی مساجد و مراکز دینی دامنه فعالیت خود را از تبلیغ دینی به سمت انجام کارهای اجتماعی و عام‌المنفعه سوق دادند.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه حضور روحانیون تنها محدود به میدان مبارزه با کرونا نمی‌شود، ادامه داد: در زلزله قطور خوی روحانیون نیز از همان ابتدا وارد میدان شده و به صورت جهادی به مردم خدمت کردند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی در رزمایش کمک مومنانه رتبه دوم کشور را کسب کرد، تصریح کرد: کسب این رتبه نتیجه تلاش همه اقشار جامعه از دانشجو و سرباز گرفته تا روحانیون و هیات‌های مذهبی است.

حجت‌الاسلام اعتمادی خاطرنشان کرد: تا مهار کرونا باید همه از یکدیگر پشتیبانی کرده دست در دست هم همچنان به انجام کارهای جهادی ادامه داده و تصور پایان کرونا به ذهن کسی خطور نکند.

وی اضافه کرد: در دوران کرونا انجام مراسم‌های مذهبی طبق اعلام ستاد استانی کرونا منوط به دستور آنها بوده و تا وقتی که این ستاد اعلام نکند برگزاری جشن‌ و مراسم‌های مذهبی در استان ممنوع است و سعی می‌شود به صورت مجازی این برنامه‌ها اجرا شود.

 

 

انتهای پیام
captcha