راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3911102
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان در آذربایجان‌غربی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان و اهدای ۵۰ سری کمک جهیزیه به مناسبت هفته ازدواج در استان خبر داد.

راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان و اهدای 50 کمک جهیزیه در آذربایجان‌غربیمحمدحسین حسنی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، در ارتباط با برنامه‌های هفته ازدواج در سطح استان اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه شیوع کرونا در کشور موجب به وجود آمدن برخی محدودیت‌ها شده است بنابراین برنامه‌ریزی‌ها بیشتر با محوریت برگزاری برنامه‌های مجازی است.

وی با بیان اینکه برای تشویق جوانان به ازدواج و ایجاد شوق و نشاط در بین آنها پوشی ازدواج جوانان راه‌اندازی می‌شود، افزود: در این پویش از خیران برای جذب کمک‌های مردمی در راستای کمک به ازدواج جوانان دعوت می‌شود تا به نوعی کمک هزینه ازدواج جوانان باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزاری مجازی جشن‌های گلریزان، تجلیل از رسانه‌های فعال در حوزه ازدواج، تجلیل از زوج‌های کادر درمان خدمات‌رسان در مسیر مبارزه با کرونا، تجلیل از زوج‌های جوانی که به خاطر شیوع کرونا از برگزاری مراسم ازدواج‌شان چشم‌پوشی کردند و تولید محتواهای مجازی در ارتباط با ترویج ازدواج را از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج برشمرد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های ترویج ازدواج از جمله برنامه‌های هفته ازدواج است، تصربح کرد: این دوره‌ها با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار خواهد شد و همچنین یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد برای اهدای جهیزیه به نوعروسان اعلام آمادگی کرده است.

حسنی گفت: این سازمان اعلام آمادگی کرده است تا برای 50 نوعروس بسته‌های کمک جهیزیه اهدا کند که ارزش ریالی این بسته‌ها برابر با 120 میلیون ریال بوده و شامل لوازمی مانند اجاق گاز، تلویزیون، تخته‌فرش، یخچال، جاروبرقی، اتو و چرخ گوشت است.

انتهای پیام
captcha