215 بیمار مبتلا به کرونا جان باختند
کد خبر: 3914456
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
لاری:

215 بیمار مبتلا به کرونا جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی دو هزار و 589 بیمار کووید19 در کشور خبر داد و گفت: 215 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته جان باختند.

215 نفر مبتلا به کرونا جان باختنندبه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به شناسایی دو هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور، گفت: با احتساب این موارد جدید تعداد کل مبتلایان به این بیماری به ۳۱۲ هزار و ۳۵ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۵ بیمار جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۴۰۵ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۲۷۰ هزار و ۲۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری با بیان اینکه چهار هزار و چهار نفر نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، تصریح کرد: تاکنون دو میلیون و ۵۳۴ هزار و ۶۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی یادآور شد: استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری افزود: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام
captcha