حضور جمعی از مدیران سپاه استان قم در خبرگزاری ایکنا
کد خبر: 3916000
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

حضور جمعی از مدیران سپاه استان قم در خبرگزاری ایکنا

جمعی از مدیران بخش‌های اطلاع رسانی، تبلیغات و هماهنگ کننده سپاه استان قم امروز، 21 مردادماه در دفتر استانی خبرگزاری ایکنا در قم حضور یافتند.

به گزارش ایکنا از حضور جمعی از مدیران سپاه استان قم در خبرگزاری ایکناقم، سرهنگ ابوالفضل بهرامی، معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و سرهنگ علی تقوایی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، امروز 21 مرداد در دفتر ایکنا در قم حضور یافتند و ضمن تجلیل از ارتباطات خبری ایکنا و سپاه استان بر گسترش همکاری‌ها تاکید کردند.
سروان پاسدار سیدحسن حسینی‌نوده، سرپرست خبرگزاری بسیج استان و تاجیک، مسئول بسیج رسانه استان قم هم سرهنگ بهرامی و سرهنگ تقوایی را همراهی می‌کردند.
سرهنگ بهرامی در جریان این بازدید ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر، گفت: اهمیت رسانه برای همه روشن است و در این راستا باید مجموعه نیروهای ارزشی با همدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.
بهرامی با بیان اینکه ما خواهان همکاری با همه رسانه‌های ارزشی به ویژه ایکنا هستیم، تصریح کرد: تعامل خوبی تاکنون وجود داشته است اما هدف این است که منحصر و محدود به این میزان همکاری نباشد و فعالیت‌های مشترک خبری توسعه یابد و بتوانیم تعامل بیشتری ایجاد کنیم.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرماندهی قرارگاه فضای مجازی و تاکید ایشان بر اهمیت فعالیت در این زمینه، افزود: اهمیت فضای مجازی مسئله روشنی است؛ امروز افراد زیادی در درون خانواده ها به این فضا دسترسی دارند لذا اهمیت و دقت در تولید اخبار ضروری است.
حضور جمعی از مدیران سپاه استان قم در خبرگزاری ایکنا
بهرامی اضافه کرد: بایداخبار خوب، امیدبخش و اخباری که پشتوانه نظام و انقلاب است تولید و در اختیار مردم قرار گیرد.
همچنین سرهنگ تقوایی در سخنانی، گفت: سپاه استان ظرفیت‌های تولید خبری در عرصه قرآنی را با وجود نخبگان قرآنی متعد که رتبه‌های بالایی در مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی کسب کرده‌اند دارد و می‌توانیم در این زمینه همکاری خوبی را رقم بزنیم. 
علی فرج‌زاده، سردبیر ایکنای قم هم در سخنانی بر لزوم همکاری بیشتر بین این دو مجموعه تاکیدکرد و گفت: ما به خصوص در زمینه پوشش رویدادهای، قرآنی خواهان تعامل جدی و وسیع با سپاه استان هستیم.
انتهای پیام
captcha