برپایی کارگاه آموزشی آشنایی با سیره امام موسی کاظم(ع) در شاهرود
کد خبر: 3916043
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

برپایی کارگاه آموزشی آشنایی با سیره امام موسی کاظم(ع) در شاهرود

کارگاه آشنایی با روش و سیره زندگانی امام موسی کاظم(ع) در مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت میلاد امام کاظم(ع)، کارگاه آموزشی آشنایی با سیره امام کاظم(ع) در مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین برگزار شد.

این کارگاه آموزشی ویژه بانوان در روز یکشنبه از ساعت 18 تا 20 با ارائه موضوعات مربوط به سیره امام موسی کاظم(ع) و همچنین ویژه آقایان روز گذشته 20 مردادماه از سوی محمد ابراهیمی برگزار شد.

این مراسم از پیج اینستاگرام به نشانی ebrahimimimohammad_313 به صورت مستقیم پخش شد.

از جمله اقدامات این مؤسسه فرهنگی در طی سال، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است که از همه علاقمندان دعوت می‌شود برای اطلاع و شرکت در این برنامه‌ها به پیام‌رسان‌های این مرکز مراجعه کنند.

به مناسبت سالروز ولادت امام کاظم(ع) و در امتداد اجرای طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح باران همدلی، تعداد 500 پرس غذای تبرکی در سطح شهرستان توزیع شد.

محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه بین‌الحرمین با بیان اینکه غذاهای گرم طبخ شده با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی، بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد، گفت: این برنامه که از اول فروردین‌ماه و در قالب طرح باران همدلی باکمک خیرین آغاز شده تا آخر شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این مؤسسه فرهنگی در طول چهار ماه اول سال، تعداد دوازده هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیرین تهیه و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.

انتهای پیام
captcha