جلسه هم‌اندیشی هیئت‌های مذهبی شهرستان املش برگزار شد
کد خبر: 3916054
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

جلسه هم‌اندیشی هیئت‌های مذهبی شهرستان املش برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای هیئت‌های مذهبی املش ویژه برنامه‌های محرم در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای هیئت‌های مذهبی املش ویژه برنامه‌های محرم، امروز، 21 مردادماه در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
جلسه هم‌اندیشی هیئت‌های مذهبی شهرستان املش برگزار شد

حجت‌الاسلام عزیزی لاخانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی املش در این جلسه با تبریک اعیاد و موالید، گفت: بنا به فرموده امام موسی کاظم(ع)، انسان باید تفقه در دین داشته باشد. تفقه در دین یعنی شناخت عمیق دین، که اگر این مسئله در انسان اتفاق بیفتد آثارعظیمی درانسان تجلی پیدا می‌کند و یکی از این آثار بصیرت است.

وی بیان کرد: کلید بصیرت، شناخت عمیق به دین است. انسانی که به شناخت عمیق می‌رسد، برای تبلیغ و ترویج دین هر آنچه در بضاعت دارد را در این راه هزینه می‌کند حتی جانش را؛ همچون حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) که پس از آنکه همه مایملک و یارانش را از دست داد در اوج تنهایی دست از دفاع از دین نکشید و یا همچون سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی املش اظهار کرد: دومین اثر شناخت عمیق دین، کمال دین است مثل حادثه غدیر که با پذیرش امامت و ولایت تکمیل شد. اینجا هم با شناخت عمیق دین، دین یک دیندار کامل می‌شود. سومین آثار شناخت عمیق دین، موجب دستیابی مقامات عالیه دنیا و آخرت است که شاهد مثال در این بخش هم ائمه اطهار(ع)، هم امامین انقلاب و هم حاج قاسم است. چه مقامی بالاتر از این است که خداوند محبت فقیه به دین را در دل‌های همگان قرار می‌دهد.
جلسه هم‌اندیشی هیئت‌های مذهبی شهرستان املش برگزار شد

در این جلسه تاکید شد هیئت‌های مذهبی با بصیرت حسینی با رعایت کلیه موازین و قوانین ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در بزرگداشت این ایام اقدام کرده تا چراغ شعائر حسینی همیشه فروزان بماند.

الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام
captcha