برگزاری سومین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3920968
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

برگزاری سومین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی

سومین دوره جشنواره کتاب سال آذربایجان‌غربی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

برگزاری سومین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سومین دوره جشنواره کتاب سال آذربایجان‌غربی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دو بخش برگزار می‌شود که بخش ویژه شامل کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع‌مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس است.

شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال، ارتقای سطح کیفی نشر استان و تقویت شاخص مطالعه، تولید و توزیع کتاب در استان از جمله اهداف این جشنواره است.

شرایط ارسال آثار به این جشنواره عبارتند از : آثار ارسالی برای نخستین بار در بازه زمانی اول فروردین تا ۲۹ اسفند ۹۸ چاپ شده باشند، آثار ارسالی کمک درسی و عکس‌برداری شده نباشند و آثار ارسالی باید دارای برگ اعلام وصول باشند.

ارسال دو نسخه به دبیرخانه از هر اثر، بازنگرداندن آثار ارسالی به دبیرخانه، پذیرش آثار ارسالی به چهار زبان ترکی، فارسی، کردی و ارمنی و برگزاری جشنواره در دو گروه تالیف و ترجمه از جمله دیگر شرایط ارسال آثار به دبیرخانه است.

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان تا سوم مهر ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، رو به روی بیمارستان امام خمینی(ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

شماره تماس برای کسب اطلاعات بیشتر عبارت از 04433445018 یا 04433445020 هستند.

انتهای پیام
captcha