اعلام روش‌های نوین مشارکت در مراسم «شور عاطفه‌ها»
کد خبر: 3922925
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

اعلام روش‌های نوین مشارکت در مراسم «شور عاطفه‌ها»

همزمان با برگزاری مراسم «شور عاطفه‌ها»، روش‌های نوین مشارکت در این آیین معنوی در آذربایجان‌غربی اعلام شد.

اعلام روش‌های نوین مشارکت در مراسم شور عاطفه‌هابه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همزمان با برگزاری «شور عاطفه‌ها»، روش‌های نوین مشارکت در این آیین معنوی در استان را اعلام کرد.

شماره حساب بانکی جشن نیکوکاری ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان آذربایجان‌غربی در این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #1*۸۸۷۷*، تماس با شماره تلفن 04432235000 و مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در این آیین معنوی مشارکت کنند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از مردم نوعدوست آذربایجان‌غربی دعوت می‌کند تا به شکرانه سلامت خود و کمک به همنوعان نیازمند، در این آیین معنوی شرکت کنند.

شور عاطفه‌های امسال در 250 پایگاه شامل پایگاه های اصلی و نمادین شهرستان‌ها، دفاتر کمیته امداد، و مراکز نیکوکاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

گفتی است، بیست و ششمین دوره جشن عاطفه ها در سال جاری تحت عنوان «شور عاطفه‌ها» با شعار «همدل می شویم برای مهربانی در مهر» و باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha