تمدید مهلت ثبت‌نام در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه
کد خبر: 3923083
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

تمدید مهلت ثبت‌نام در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه

رئیس مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه از تمدید مهلت ثبت‌نام در رشته‌های کاردانی و کارشناسی این مرکز تا ۲۷ شهریورماه خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در ۱۱ کد رشته کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیهبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، شیوا حبیب‌زاده، رئیس مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه، با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه تا 27 شهریورماه تمدید شده است، اظهار کرد: ثبت‌نام مهرماه این دانشگاه با 11 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می‌شود.

وی افزود: مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه بدون کنکور و بدون پیش‌شرط مدرک پیش دانشگاهی در رشته‌های کاردانی حقوق ثبتی، فناوری اطلاعات، تربیت مربی پیش دبستانی، حقوق خدمات قضایی، گیاهان دارویی معطر، گیاه پزشکی، مددکاری اجتماعی گرایش مددکاری خانواده و کارشناسی حقوق ثبتی، حقوق اداری، مهندسی فناوری اطلاعات و تربیت مربی پیش دبستانی دانشجو می‌پذیرد.

رئیس مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه ادامه داد: جهاددانشگاهی با بهره‌گیری از سامانه آنلاین آموزشی و اختصاصی امجد، کلاس‌های درسی را با بهترین کیفیت و به صورت دوطرفه برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به‌مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و در راستای تسهیل در ادامه تحصیل کارکنان دستگاه‌های اجرایی شرایط خاص و ویژه‌ای برای این قشر در نظر گرفته شده که از جمله می‌توان به تخفیف 20 درصدی در شهریه ثابت کل دوره تحصیلی کاردانی و کارشناسی ورودی‌های مهر‌ماه 99 اشاره کرد. از دیگر شرایط ویژه برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توان به تشکیل کلاس‌ها خارج از وقت اداری جهت سهولت شرکت در کلاس، تدوین برنامه کلاسی و درسی مجزا ویژه گروه‌های 10 نفره کارکنان و امکان تقسیط شهریه اشاره کرد.

حبیب‌زاده با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به‌صورت حضوری و اینترنتی می‌توانند در رشته‌های این مرکز ثبت‌نام کنند، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام حضوری می‌توانند به نشانی ارومیه، خیابان پاسداران، جنب مهمانسرای مروارید، فرهنگسرای جوان ارومیه مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33460031 و 33477333 تماس بگیرند. زمان ثبت نام اینترنتی نیز در مقطع کاردانی از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  انجام می‌شود.

وی گفت: تسهیلات مختلفی از جمله معرفی مستقیم دانشجویان دارای ایده کارآفرینانه به مرکز رشد جهاددانشگاهی، اخذ تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه برای هر ترم دانشجو، امکان تقسیط شهریه دانشجو، تشکیل کلاس‌ها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد به دانشجویان این مرکز ارائه می‌شود.

حبیب‌زاده اظهار کرد: در این مرکز دروس نظری علاوه بر سرفصل‌های مصوب به‌صورت علمی و متناسب با نیازهای بازار کار به دانشجویان ارائه می‌شود به طوری که دانشجویان مهارت‌های مورد نیاز عملی رشته تحصیلی خود را نیز فرا می‌گیرند تا مشکلی در ورود به بازار کار نداشته باشند.

وی در تشریح مزایای این دانشگاه نسبت به سایر مراکز آموزش عالی مشابه گفت: دانشگاه‌های تحت نظر جهاددانشگاهی به‌عنوان یکی از مراکز تحقیقاتی فراملی سعی می‌کنند بر اساس آخرین روش‌های آموزشی در راستای اهداف علمی برنامه‌ریزی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha