افتتاح ۸۵۴ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3923520
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

افتتاح ۸۵۴ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی

در سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به آذربایجان‌غربی، ۸۵۴ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

افتتاح 854 واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربیبه‌ گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، 26 شهریور، 854 واحد مسکونی مددجویی با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی و تعدادی دیگر از مسئولان افتتاح شد.

از مجموع این واحدها 186 واحد مسکن شهری بوده که با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان ساخته شده و 668 واحد نیز در روستاها با اعتبار 42 میلیارد تومان ساخته شده است.

مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم با اشاره به اینکه امسال در مجموع 20 هزار واحد مسکن مددجویی در سطح کشور تحویل صاحبان‌شان می‌شود، اظهار کرد: امید است با افتتاح این واحدها تا حدودی مشکل مددجویان در تأمین سرپناه حل شده و مشکلی از این بابت نداشته باشند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات کمیته امداد در کمک به نیازمندان افزود: توزیع 11 میلیون غذای گرم در ماه رمضان و دو میلیون و 200 هزار بسته معیشتی در سال جاری از دیگر اقدامات کمیته امداد بوده است.

بختیاری با اشاره به اجرای دومین مرحله طرح «ایران همدل» تا پایان سفر، گفت: تاکنون 370 میلیارد تومان کمک مردمی در این طرح جمع‌آوری شده و امید است تا پایان طرح میزان کمک‌های مردمی افزایش یابد.

یادآور می‌شود، افتتاح نخستین مرکز تخصصی ایده‌پردازی نیز از دیگر برنامه‌های افتتاحی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در آذربایجان‌غربی بود.

انتهای پیام
captcha