ادای احترام رئیس بنیاد شهید به مقام والای شهدای آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3929080
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

ادای احترام رئیس بنیاد شهید به مقام والای شهدای آذربایجان‌غربی

سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدا و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌حسنی‌، مجاهد نستوه آذربایجان‌غربی ادای احترام کرد.

ادای احترام رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، به مقام والای شهدا و حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌حسنی‌، مجاهد نستوه آذربایجان‌غربی... تیتر به اندازه لید است/ سایز عکس صحیح نیست باید 306 در 248 باشد/ نیم اسپیس‌ها رعایت نشده/به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سعید اوحدی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز گذشته، ۲۲ مهر ماه که برای سفری یک‌روزه در راستای بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به ایثارگران به ارومیه سفر کرده بود، به همراه استاندار آذربایجان‌غربی با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین مزار حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سابق ارومیه ادای احترام کرد.

گفتنی است که حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی در مبارزه مسلحانه مردم ارومیه با طاغوت و پس از آن با عوامل ضد انقلاب، تشکیل اولین بسیج مردمی انقلاب اسلامی، خنثی سازی توطئه حزب دمکرات در نقده، دفاع از پادگان پیرانشهر و ده‌ها رویداد تاریخی آذربایجان و کردستان نقش محوری داشت.

وی نماینده سابق ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بود، در اوایل انقلاب با بسیج مردم علیه تجزیه طلبان در برابر همه آنان ایستاد و به همین سبب مورد کینه دشمن واقع شد؛ چند بار نیز ترور شد اما از همه آن‌ها جان سالم بدر برد. این مجاهد نستوه در سال ۱۳۰۶ شمسی در «بزرگ آباد» ارومیه متولد شد و پس از عمری مبارزه و تلاش در سن ۹۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

اوحدی در این سفر ضمن دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، از یک خانواده شهید، یک خانواده جانباز و یک خانواده آزاده نیز دلجویی کرد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به ایثارگران با استاندار آذربایجان‌غربی و همچنین بررسی آخرین وضعیت مرکز توانبخشی جانبازان در ارومیه از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارومیه بود.

انتهای پیام
captcha