40 هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود
کد خبر: 3929440
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

40 هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: 40 هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان در سطح استان توزیع می‌شود.

40 هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ احمد رحمانی، رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان‌غربی، 23 مهر، در حاشیه آغاز سومین فاز دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مرحله به در دهه آخر ماه صفر و به مناسبت رحلت حضرت محمد(ص) و امام رضا(ع) برگزار شد سومین فاز دومین مرحله این رزمایش در آذربایجان‌غربی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله 40 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع می‌شود، افزود: ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها برابر با 400 هزار تومان بوده و شامل اقلام غذایی از جمله برنج، ماکارونی، روغن و سایر مواد غذایی است.

رییس بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این بسته‌ها در بین افراد نیازمند و افراد شناسایی شده از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌شود، عنوان کرد: در کنار این بسته‌های غذایی، لوازم‌التحریر نیز برای خانواده‌های دارای فرزند در سن مدرسه نیز توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع 370 هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه ادامه داد: در اجرای این رزمایش علاوه بر بودجه سپاه، کمک‌های مردمی نیز نقش مهمی داشته و نیروهای بسیجی نیز با تهیه و توزیع این بسته‌ها کمک شایانی در اجرای این رزمایش دارند.

رحمانی با اشاره به فعالیت 40 هزار پایگاه مقاومت بسیج در اجرای رزمایش کمک مومنانه خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها با شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا و ثبت‌نام آنها برای مشارکت در این امر خداپسندانه کمک می‌کنند.

وی با اشاره به توجه ویژه به شهرستان‌های محروم استان از جمله تکاب در این مرحله از رزمایش گفت: علاوه بر تعداد بسته‌های معیشتی در نظز گرفته برای این شهرستان‌ها چهار بسته کمک‌معیشتی اضافی نیز در بین مردم این شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha