اجرای پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3929692
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

اجرای پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» در آذربایجان‌غربی

به مناسبت فرا رسیدن دهه وقف پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

برگزاری پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت فرا رسیدن دهه وقف با هدف ترویج و تبلیغ وقف کتاب و فرهنگ‌سازی مطالعه در استان، پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

این پویش از ۲۴ مهر آغاز و تا 3 آبان ماه ادامه دارد و در این بازه زمانه علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش می‌توانند برای وقف کتاب به کتابخانه‌های عمومی، عدد 1 را به شماره 100045012 پیامک کنند تا كارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با ایشان تماس بگیرند.

کتاب‌های وقفی پس از جمع‌آوری در بین کتابخانه‌های سطح استان توزیع می‌شود تا از این طریق امکان دسترسی تعداد بیشتری از افراد برای مطالعه این کتاب‌ها افزایش یابد.

گفتنی است، در حال یک میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی سطح استان وجود دارد که با اجرای این پویش امید است تا تعداد این کتاب‌ها افزایش قابل توجهی داشته باشد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر اخبار مرتبط با این پویش را از طریق پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی به نشانی https://orumiyeh.iranpl.ir/  و صفحه رسمی این اداره‌کل در اینستاگرام با شناسه orumiyehpl_@  پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha