بهره‌مندی حداکثری از فضای مجازی در برگزاری برنامه‌های هفته وحدت و ۱۳ آبان
کد خبر: 3930149
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

بهره‌مندی حداکثری از فضای مجازی در برگزاری برنامه‌های هفته وحدت و ۱۳ آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، گفت: امسال شرایط تجمعات ۱۳ آبان به دلیل کرونا متفاوت خواهد بود و بیش از ۹۰ درصد برنامه‌های هفته وحدت و ۱۳ آبان به صورت مجازی و در صورت نزولی بودن شیوع کرونا تجمعات به صورت بسیار محدود برگزار می‌شود.

بهره‌مندی حداکثری از فضای مجازی در برگزاری برنامه‌های هفته وحدت و ۱۳ آبانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، امروز، ۲۸ مهرماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت و ۱۳ آبان، اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته وحدت و روز ۱۳ آبان که نماد روز ملی استکبارستیزی است، باید مسلمانان با اتحاد و پیروی از روش و سنت پیامبر مقابل مستکبران و زورگویان ایستادگی کنند.

وی افزود: امسال شرایط تجمعات ۱۳ آبان به دلیل کرونا متفاوت خواهد بود و بیش از ۹۰ درصد برنامه‌های هفته وحدت و ۱۳ آبان به صورت مجازی و در صورت نزولی بودن شیوع کرونا تجمعات به صورت بسیار محدود برگزار می‌شود. تمامی گرفتاری‌ها و مشکلات کنونی مسلمانان و ملت‌های آزادی‌خواه استکبار جهانی است و با گذشت ۴۱ سال ملت‌ها تازه به سخنان امام خمینی (ره) که فرمود که آمریکا شیطان بزرگ است، رسیده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، ادامه داد: وحدت در شرایط فعلی که دشمن و استکبار جهانی درحال تفرقه افکنی بین مسلمانان است یک اصل و راه حل کلیدی برای حل مشکلات مسلمانان است. استکبار جهانی در پی ایجاد تفرفه در کشور است ولی ملت ایران با بصیرت و راهنمایی‌های رهبر انقلاب و داشتن وحدت تاکنون اجازه نداده اند استکبار نقشه خود را عملی کند.

وی تصریح کرد: فاصله میان ۱۲ ربیع‌الاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم(ص) بنابر روایات اهل سنت می‌باشد تا ۱۷ ربیع الاول که تاریخ ولادت حضرت محمد(ص) بنابر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی(ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است و هفته وحدت امسال با نام جشن‌های بهار مهربانی برگزار می‌شود. مسلمانان باید با الگوگیری از شیوه زندگی و سیره نبوی، هوشیاری خود را افزایش داده و با بصیرت خود و حفظ وحدت اسلامی، نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام
captcha