راه‌اندازی و فعالیت ۱۷ کارگاه تولید ماسک از سوی بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3936647
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

راه‌اندازی و فعالیت ۱۷ کارگاه تولید ماسک از سوی بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی از تولید روزانه ۲۹ هزار ماسک در ۱۷ کارگاه از سوی این سازمان خبر داد.

تولید روزانه ۲۹ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربیسرهنگ شهاب احمدی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه جامعه بسیج فرهنگیان استان نیز به همراه سایر گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند، اظهار کرد: در این مدت ۱۷ کارگاه تولید ماسک توسط فرهنگیان بسیجی در سطح استان راه‌اندازی شده که تعداد تولیدات ماسک این کارگاه‌ها روزانه برابر با ۲۹ هزار عدد است.

وی با بیان اینکه اقدامان فرهنگیان تنها محدود به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک نمی‌شود، افزود: توزیع ۲۱۶ هزار بسته اقلام بهداشتی، ضدعفونی دو هزار ۵۴۸ مدرسه، مشارکت ۱۸ هزار و ۳۴۲ فرهنگی در طرح غربالگری کرونا و شرکت ۷۴۸ نفر از فرهنگیان در پویش «نذر خون» از جمله دیگر اقدامات است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت فرهنگیان در فضای مجازی در راستای آگاه‌سازی مردم برای مقابله با کرونا ادامه داد: تولید هفت هزار و ۱۴۰ مورد تولید محتوا در این راستا و توزیع در فضای مجازی اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی و آگهی به مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها مانند گذشته در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، تصریح کرد: در مسیر مبارزه به کرونا نیز تا ریشه‌کنی آن گروه‌های ۲۲ گانه بسیج تمام تلاش خویشرا به کار خواهند گرفت.

احمدی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین» است، خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در شرایط حال کشور یکی از موضوعات مهمی است که باید همگان به آن توجه کرده و اقدامات و خدمات مثبت را اطلاع‌رسانی کرده و روحیه مردم را با این اخبار تقویت کرده و اجازه ندهند دشمن نشاط و شادی جوانان را از آنها بگیرد.

انتهای پیام
captcha