اهدای ۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3936689
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
در هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

اهدای ۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از اهدای 130 سری جهیزیه به مناسبت هفته بسیج به نوعروسان تحت پوشش این کمیته خبر داد.

۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی اهدا می‌شودعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: در این هفته ۱۳۰ سری جهیزیه شامل یک تخته فرش، اجاق گاز، یخچال، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه و تعدادی دیگر لوازم الکتریکی به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود.

وی افزود: در هفته بسیج به ۱۰ هزار خانوار مددجو کمک‌های بلاعوض به ارزش ریالی ۳۱ میلیارد ریال تعلق می‌گیرد تا در این شرایط باری از مشکلات اقتصادی آنها کم کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر تامین مسکن مددجویان نیز بر عهده این کمیته بوده است بنابراین ساخت مساکن مددجویی در دستور کار بوده که تعدادی از آنها به پایان رسیده است که در هفته بسیج تحویل خانواده‌ها می‌شود.

وی برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی با موضوع هفته بسیج در مراکز فرهنگی کمیته امداد، تجلیل از بسیجیان امدادگر، دانش‌آموزان و مددجویان نمونه بسیجی در چهل ویکمین سالگرد تشکیل بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

سهندی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا برگزاری جشنواره هفته بسیج به صورت مجازی با موضوع «بیان خاطره نقش مجاهدت‌های امدادگران» و «بیانات مقام معظم رهبری» از اهم برنامه‌های هفته بسیج است.

 

انتهای پیام
captcha