انفجار مین جان یک نفر را در اشنویه گرفت
کد خبر: 3936696
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

انفجار مین جان یک نفر را در اشنویه گرفت

فرماندار اشنویه گفت: یکی از شهروندان ۴۲ ساله بر اثر انفجار مین در مناطق مرزی جان خود را از دست داد.

شهروند اشنویه‌ای بر اثر انفجار مین جان خویش را از دست دادعبدالسلام مام‌عزیزی، فرماندار اشنویه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، در ارتباط با انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فوت یکی از شهروندان به دلیل انفجار مین در این شهرستان، ضمن تأیید این خبر اظهار کرد: یکی از شهروندان که ۴۲ سال سن داشته به صورت غیرقانونی و غیرمجاز در حال عبور از منطقه مرزی «هه‌واره ایسک» بوده که با برخورد پایش به یک قبضه مین موجب انفجار آن شده بود.

وی افزود: با انفجار مین گروه‌های امدادی از جمله هلال‌احمر در اسرع وقت به محل حادثه اعزام می‌شوند که با مشاهده وی متوجه قطع پایش شده و سپس او را برای ادامه درمان به یکی از مراکز درمانی سطح شهر انتقال می‌دهند.

فرماندار اشنویه ادامه داد: پس از انتقال مصدوم به بیمارستان متاسفانه وی به دلیل شدت جراحات وارده جان خویش را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ادامه دارد، تصریح کرد: از آنجایی که هنوز اطلاعات کاملی در این ارتباط وجود ندارد به یقین نمی‌توان اذعان کرد که این مین از دوران دفاع مقدس باقی مانده است.

گفتنی است، در چند روز اخیر این دومین مورد انفجار مین در آذربایجان‌غربی است چرا که چهار روز پیش نیز یک جوان سردشتی بر اثر انفجار مین جان خویش را از دست داد.

انتهای پیام
captcha