مشارکت یک میلیون بسیجی در آذربایجان‌غربی برای مقابله با کرونا
کد خبر: 3936946
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

مشارکت یک میلیون بسیجی در آذربایجان‌غربی برای مقابله با کرونا

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از مشارکت یک میلیون بسیجی در سطح استان برای مقابله با کرونا خبر داد.

ساماندهی ۱ میلیون بسیجی در آذربایجان‌غربی برای مقابله با کرونابه‌ گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، امروز، ۳ آذر ماه با سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای استان به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار حبیب شهسواری،‌ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این دیدار با اشاره به اینکه بسیج از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی خود را خادم مردم دانسته و در برهه‌های حساس در خط مقدم قرار داشته است، اظهار کرد: بسیج از بطن مردم برخاسته و مردمی بودن از ویژگی‌های مهم این نیروهای مخلص است.

وی تصریح کرد: بسیج نشان داده است که هر زمان نیاز باید با جان و دل آماده جان‌فشانی و خدمت‌گذاری است چنانچه در عرصه مبارزه با کرونا نیز نقش بسیج بسیار چشمگیر بوده است. در حال حاضر نیز یک میلیون نفر از نیروهای بسیج در سطح استان ساماندهی شده‌اند تا برای مقابله به کرونا و حفظ سلامتی مردم کمک کنند.

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه ضمن اشاره به کارنامه درخشان بسیج در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بسیج با به نمایش گذاشتن رشادت، ایثار، فداکاری و خدمت‌گذاری همواره دین خود را به انقلاب ادا کرده است.

شهریاری تصریح کرد: در حال حاضر که شرایط سختی در کشور برای مقابله با کرونا وجود دارد بدون شک همکاری نیروهای بسیجی و مردم برای مهار این کرونا بسیار اهمیت دارد و از این رو نیاز است که نیروهای بسیجی همواره در میدان حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از اول آذر ماه محدودیت‌های هوشمند کرونایی در سطح استان اجرا شده است، گفت: در طول این مدت نظارت‌ها بیشتر شده و نیروی انتظامی نیز سعی کرده است تا مبادی ورودی و خروجی شهرها را کنترل کند.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان اظهار کرد: بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قابل کنترل است که به همین منظور همکاری جدی مردم و مسئولان را می‌طلبد و برای موفق بودن در این مسیر همدلی و همراهی همه مسئولان باید وجود داشته باشد.

انتهای پیام
captcha