سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی امام(ره) در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3937359
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی امام(ره) در آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طبق توافقات انجام شده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای اشتغال‌زایی در استان اقدام به سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی می‌کند.

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی امام(ره) برای اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربیبه‌ گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، امروز، ۵ آذر با محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به جزئیات این دیدار اظهار کرد: با صحبت‌های انجام شده مقرر شد که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان اقدام به سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع معدنی و پتروشیمی استان داشته باشد.

شهریاری با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه این سرمایه‌گذاری نیز در آینده نزدیک امضا می‌شود، افزود: سرمایه‌گذاری‌های ستاد تنها محدود به این بخش‌ها نبوده بلکه ساخت مسکن مددجویی و نیازمندان و توسعه مشاغل خانگی از دیگر برنامه‌های سرمایه‌گذاری این ستاد است.

وی ادامه داد: آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های زیادی برای توسعه و سرمایه‌گذاری برخوردار است که در صورت محقق شدن این برنامه‌های میزان اشتغال در استان افزایش یافته و چرخ‌های اقتصادی به حرکت درخواهد آمد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه عمده درآمد مردم این استان از طریق کشاورزی است، تصریح کرد: اولویت جذب سرمایه‌گذار در این حوزه و به تبع آن ایجاد صنایع تبدیلی در استان است.

انتهای پیام
captcha