بهترین تقدیر از کادر رمان رعایت پروتکل‌های بهداشتی است
کد خبر: 3937421
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

بهترین تقدیر از کادر رمان رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی بهترین پاداش برای قدردانی از مدافعان سلامت است، تصریح کرد: امروزه با افزایش تعداد مبتلایان فشار مضاعفی بر دوش کادر درمان وجود دارد که هرکسی به سهم خود باید از این فشار بکاهد.

دلجویی امام جمعه پلدشت از همکاران نخستین مدافع سلامت این شهرستانبه‌ گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، امروز، ۵ آذر ماه با همکاران شهید حجت‌ ولی‌نژاد، نخستین شهید مداقع سلامت پلدشت در مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان دیدار کرد و شهادت وی را به ایشان تسلیت گفته و از آنهای دلجویی کرد.

امام جمعه پلدشت در این دیدار با اشاره به اینکه شیوع کرونا موجب شده است تا مردم بیش از پیش با سختی کار کادر درمانی آگاه شوند، اظهار کرد: مردم ایران هیچگاه فداکاری‌ها و رشادت‌های مدافعان سلامت در حفظ سلامتی مردم را هیچگاه از یاد نخواهند برد.

حجت‌الاسلام طالبی افزود: شهید ولی‌نژاد از جمله جوانان متعهد و فرهیخته بود که همراه با همکارانش در دول مدت شیوع کرونا شب و روز زحمت کشیده و لحظه‌ای از انجام وظیفه شانی خالی نکردند.

وی با اشاره به اینکه توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی بهترین پاداش برای قدردانی از مدافعان سلامت است، تصریح کرد: امروزه با افزایش تعداد مبتلایان فشار مضاعفی بر دوش کادر درمان وجود دارد که هرکسی به سهم خود باید از این فشار بکاهد.

امام جمعه پلدشت تصریح کرد: برای عبور از این مرحله نیاز به همکاری و همدلی مسئولان استانی است تا ویروس منحوس کرونا از جمعه رخت ببندد.

گفتنی است، شهید حجت ولی‌نژاد، نخستین مدافع سلامت پلدشت است که در اول آذر در راه مبارزه با کرونا و حفظ سلامتی مردم درگذشت.

 

 

انتهای پیام
captcha