رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم در دستور کار گروه‌های جهادی است
کد خبر: 3937525
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم در دستور کار گروه‌های جهادی است

امام جمعه تکاب گفت: گروه‌های جهادی و بسیجی با شرکت در طرح رزمایش کمک مومنانه به همگان نشان دادند که رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم در اولویت است.

رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم در دستور کار گروه‌های جهادی استبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام جمعه تکاب، ۵ آذر در مراسم اهدای چهار هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: ارزش ریالی این بسته‌ها برابر با ۴۸ میلیارد ریال بوده که توسط سپاه و گروه‌های بسیجی برای کمک به مردم در شرایط شیوع کرونا تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه رزماش کمک‌های مومنانه نمادی از اتحاد و همدلی مردم ایران در شرایط سخت اسات، افزود: در قالب این طرح عزم جهادی در کشور برای کمک به مردم‌ آسیب‌دیده از کونا شکل گرفت که یک پیام واضحی از همدلی مردم ایران را به جهانیان رساند.

امام جمعه تکاب ادامه داد: همچنین حضور فعال نیروهای بسیجی و سپاه در رزمایش کمک مومنانه نشان داد که رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم در اولویت این نهادها بوده و آنها این کار را فراموش نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تامین هزینه و بسته‌بندی این بسته‌های معیشتی در نوع خود کاری بسیاری ساخت است، تصریح کرد: نیروهای بسیجی و سپاه به همراه فرمانداری‌ها نقش فعالی در رزمایش کمک مومنانه داشتند که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه تکاب نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر یک از بسته‌های معیشتی برابر با ۱۲ میلیون ریال است، گفت: این بسته‌ها شامل اقلامی مانند رب گوجه‌فرنگی، برنج، ماکارونی، حبوبات و کنسرو ماهی است.

سرهنگ وهاب عباس‌فام عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور تاکنون ۱۱ هزار بسته معیشتی و ۱۲ هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان تکاب توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha