محور اصلی اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب است
کد خبر: 3947392
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

محور اصلی اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب است

مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رسالت اصلی در دهه فجر امسال تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی است و باید با تبیین نقش بانوان در شکل‌گیری نظام اسلامی زمینه تربیت نسل‌های آینده انقلاب را هم فراهم کرد.

ارسالی فوری| محور اصلی اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جلسه کارگروه زنان و خانواده ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ستاد بزرگداشت مقام والای زن و روز مادر ۲۳ دی، به ریاست پریسا علیلو، مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر امسال با گرامیداشت هفته زن و مادر همزمان شده که همین موضوع بر اهمیت توجه نقش زنان در انقلاب افزوده است.

پریسا علیلو افزود: برای پیروزی انقلاب اسلامی همه اقشار جامعه اعم از مرد و زن در کنار و تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره) تلاش کردند که برای گرامیداشت این حماسه‌آفرینی‌ها و ایثارگری‌ها نیاز است که به نقش بانوان در انقلاب همانند نقش مردان در انقلاب توجه جدی شود.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی در دهه فجر امسال تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی است، ادامه داد: باید با تبیین نقش بانوان در شکل‌گیری نظام اسلامی زمینه تربیت نسل‌های آینده انقلاب را هم فراهم کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش بانوان استان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: باید برای معرفی هر چه بیشتر این بانوان با نوشتن کتاب، ثبت تاریخ شفاهی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و سایر روش‌های اطلاع‌رسانی استفاده کرد.

وی تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب، معرفی دستاوردهای علمی، ورزشی و فرهنگی بانوان، تجلیل از زنان تاثیرگذار در همه عرصه‌های علمی، سیاسی و اجتماعی و ترغیب بانوان برای مشارکت بیشتر در موضوعات اجتماعی را محور اصلی برنامه‌های دهه فجر امسال برشمرد.

علیلو برگزاری کنگره ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده آذربایجان‌غربی در روز مادر، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادی زنان زندانی، تجلیل از همسران و مادران شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی، ایجاد بازارچه فروش محصولات تولیدی بانوان و برگزاری وبینارهای تخصصی را از جمله برنامه‌های پیشنهادی برای دهه فجر و هفته زن و مادر عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha