اجرای طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب» در مساجد آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3947737
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

اجرای طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب» در مساجد آذربایجان‌غربی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی گفت: طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب» در مساجد استان از 22 آبان آغاز شده و تا 22 بهمن ادامه دارد.

اجرای طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب» تا 22 بهمن در مساجد آذربایجان‌غربی ادامه داردحجت‌الاسلام اباذر بیگی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب» در مساجد استان از 22 آبان تا 22 بهمن اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح این است تا بچه‌های مسجد و هیئتی با حضور در فضای مجازی و در مساجد محورهای چهارگانه این طرح را اجرا کنند.

وی افزود: محورهای چهارگانه طرح عبارت از قرآن و سیره اهل بیت(ع)، مسجد و گام دوم انقلاب  اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایران اسلامی هستند که امسال دومین سال برگزاری این طرح در سطح کشور است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی ادامه داد: در اولین سال برگزاری این طرح در سطح استان دو میلیون عنوان برنامه در 500 کانون فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی برگزار شد که از این حیث آذربایجان‌غربی جزء 10 استان برتر کشور انتخاب شد.

وی تصریح کرد: در دومین دوره برگزاری این طرح نیز آذربایجان‌غربی تاکنون رتبه 15 را در بین استان‌های کشور کسب کرده و امید است تا پایان اجرای این طرح رتبه استان ارتقا پیدا کند.

حجت‌الاسلام بیگی تاکنون 80 هزار عضو کانون‌های مساجد استان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در میان کانون‌های مساجد سطح کشور نیز کانون کریم اهل بیت(ع) رتبه نخست کشوری را در اجرای موفق برنامه‌های طرح ملی «ایران قوی» به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا این طرح به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: در دوران کرونا استقبال از این طرح نسبت به دور اول افزایش پیدا کرده و این امر موجب پویایی این طرح شده است.

انتهای پیام
captcha