«بانوی بهشت» رویکرد تفرقه‌افکنانه دارد
کد خبر: 3947856
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

«بانوی بهشت» رویکرد تفرقه‌افکنانه دارد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: اگر فیلمی با عنوان «بانوی بهشت» ساخته می‌شود هدف چیزی جز ایجاد اختلاف بین مسلمانان نیست، چرا که هالیوود دلسوز مسلمانان نیست که برای تاریخ و دین آنها فیلم بسازد.

ارسالی| تنها هدف از ساخت فیلم «بانوی بهشت» ایجاد اختلاف در بین مسلمانان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، امروز، ۲۶ دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: با توجه به وضعیت زرد کرونایی در اغلب شهرستان‌های سطح استان نیاز است که ایام عزاداری حضرت فاطمه(س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت باشکوه و خیابانی برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم حفظ وحدت شیعه و سنی افزود: دشمن امروزه وحدت مسلمانان را نشانه گرفته است و در ایران اسلامی با توجه به تنوع قومیت‌ها و مذاهب مختلف توجه به این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و علمای شیعه و سنی باید بیش از پیش هوشیار بوده و مردم را در این مسیر راهبری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اگر امروزه فیلمی با عنوان «بانوی بهشت» ساخته می‌شود هدف آنها چیزی جز ایجاد اختلاف در بین مسلمانان نیست، چرا که هالیوود دلسوز مسلمانان نیست که برای تاریخ و دین آنها فیلم بسازد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با ممنوعیت خرید واکسن کرونا از آمریکا ادامه داد: این بیانات ایشان به مذاق عده‌ای خوش نیامده و بنابراین آنها در تلاش هستند تا با تحریف بیانات رهبری، مردم را فریب داده و هجمه‌ای علیه ایشان ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خویش به صراحت به دلایل بی‌اعتمادی مردم ایران به واکسن کرونای آمریکایی و انگلیسی اشاره کردند، ادامه داد: رهبری با این اقدام نشان دادند که حفظ جان مردم ایران بالاتر از همه مسائل سیاسی اهمیت دارد و باید قدردان ایشان بود.

 

 

انتهای پیام
captcha