جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان معرفی شد
کد خبر: 3948578
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان معرفی شد

طی مراسمی سرهنگ علی والی راستی به‌عنوان جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان معرفی شد.

جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان انتخاب شدبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع)، روز گذشته، 29 دی‌ماه با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، فرمانده تیپ ۳۲ و فرماندهان و کارکنان این یگان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ جنتی بصام، سرهنگ علی والی راستی به‌عنوان جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان معرفی شد.

سرهنگ والی راستی، پیش از این فرماندهی گردان ۱۵۵ حضرت علی‌اصغر(ع)، فرماندهی محور منطقه مرزی در استان کرمانشاه و مسئولیت معاونت عملیات تیپ ۳۲ را بر عهده داشته است.

در حکم انتصاب جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) توسط سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

«امید است با اعتماد مطلق به خداوند متعال، عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، شوق و عشق به اسلام و امام(ره)، پیروی از فرامین تدابیر و منویات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی، تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است و نیز بهره‌گیری از تجربیات متراکم، ارزشمند و عزتمندانه انقلاب اسلامی بتوانید وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.»

انتهای پیام
captcha