اخلاص مهم‌ترین پیش‌نیاز فعالیت‌های فرهنگی است
کد خبر: 3948617
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
حجت‌الاسلام قمی:

اخلاص مهم‌ترین پیش‌نیاز فعالیت‌های فرهنگی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مؤلفه‌های متعدد کار جمعی، جبهه‌ای و تشکیلاتی در تبلیغ دین لازم است گفت: اخلاص مهم‌ترین پیش‌نیاز فعالیت‌های فرهنگی است.

اخلاص مهم‌ترین پیش‌نیاز فعالیت‌های فرهنگی استبه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، ظهر امروز، 30 دی در دیدار با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه این نهاد انقلابی و فرهنگی به تدبیر، تعاملات راهبردی، همگرایی و هم‌افزایی و مؤلفه‌های متعدد کار جمعی و جبهه‌ای و تشکیلاتی در تبلیغ دین نیاز دارد گفت: اخلاص یکی از مهمترین پیش‌نیازهای فعالیت فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی به امور اجتماعی، اراده مردمی، هنر، تعلیم تربیت، رسانه و ده‌ها مؤلفه دیگر پیوند خورده می‌شود گفت: جبهه‌ اصلی نبرد، فرهنگ است، امروز باید در تمام جبهه‌ها خود را تقویت کنیم و فرهنگ بیش از دیگر نقاط نیازمند این تقویت است.

قمی افزود: با همه فشارهای اقتصادی که به مردم وارد شده است، مسئله اول و محور اصلی جنگ، مقوله فرهنگی است که بر این اساس امروز جنگ، در واقع جنگ روایت‌ها است و هر اقدام فرهنگی یک کار تبلیغی است زیرا دشمنان فرهنگ را نشانه گرفته‌اند و دلیل آن نیز روح انقلاب اسلامی ما است که از فرهنگ بر می‌آید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ریشه‌ای‌ترین جهاد را جهاد امید برشمرد و گفت: می‌توان با کار اقتصادی و حتی امنیتی امیدافزایی در جامعه داشت اما یک تحریف از سوی دشمنان می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

قمی با تأکید بر اینکه فرهنگ ابزار اصلی گره‌گشایی است یادآور شد: در پیروزی انقلاب اسلامی همه پیروزی‌های از بابت فرهنگ بوده است.

انتهای پیام
captcha