اعتماد به آمریکا، اعتماد به شیطان است
کد خبر: 3949157
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
امام‌جمعه ارومیه:

اعتماد به آمریکا، اعتماد به شیطان است

امام‌جمعه ارومیه گفت: اعتماد به آمریکا همان اعتماد به شیطان است، پس نباید به دنبال اعتماد و حرف‌شنوی از آمریکا که شرورت و دشمنی با ایران اسلامی را ثابت کرده، باشیم.

ارسالی امروز | اعتماد به آمریکا، اعتماد به شیطان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین، سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، سوم بهمن‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این استان با اشاره به توپ بسته شدن گنبد مسجد اعظم ارومیه در دوم بهمن سال ۱۳۵۷، اظهار کرد: دوم بهمن‌ماه سالگرد به توپ بستن مسجد اعظم و قیام مسلحانه مردم ارومیه بر علیه رژیم پهلوی، برگ زرینی از تاریخ انقلاب و رشادت‌های مردم در انقلاب است.

وی افزود: مسجد اعظم در آن سال مرکز و پایگاه فعالیت انقلابیون بود و باید این حادثه عظیم و مجاهدت‌های مردم آن زمان که به رهبری حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسنی، انجام شد، گرامی داشته و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

امام‌جمعه ارومیه بیان کرد: هشتم بهمن‌ماه، سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) به‌عنوان سالروز تکریم مادران و همسران شهدا و ایثارگران تعیین شده است و بهترین زمان برای این‌ امر است، زیرا خانواده شهدا با حمایت‌های خود موجب حفظ دین شدند.

وی ادامه داد: حضرت ام‌البنین(س) نمونه بارز تقوا، اخلاص و ادب در برخورد با اهل بیت(ع) بود و طبق فرموده مقام‌ معظم رهبری اولین خاکریز مبارزه با دشمنان خود شهدا و دومین خاکریز مهم خانواده‌های شهداست، پس باید مقام و منزلت خانواده‌های شهدا را گرامی بداریم.

حجت‌الاسلام‌ قریشی تصریح کرد: انتخابات آمریکا و حکومت نظامی حاکم در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نشان از اوضاع نابسامان آمریکا و نابودی این رژیم استکبار است که هزاران سلاح به دست، امنیت مراسم تحلیف بایدن را تأمین می‌کردند.

وی گفت: ادعای برگشت به برجام خیال خامی در ذهن غرب‌زده‌ها است؛ مسئله برجام و مذاکره با آمریکا به دستور مقام معظم رهبری مشروط به رفع کامل تحریم‌ها صورت خواهد گرفت و نباید مسئولان نظام اسلامی و دولتی در کلام ‌نیز به دنبال مذاکره و‌ برگشت به برجام باشند.

امام‌جمعه ارومیه اظهار کرد: اعتماد به آمریکا همان اعتماد به شیطان است، پس نباید به دنبال اعتماد و حرف‌شنوی از آمریکا که شرورت و دشمنی با ایران اسلامی را ثابت کرده، باشیم. همه مردم و مسئولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار داده و به آن عمل کنند.

انتهای پیام
captcha