پرداخت کمک هزینه تأمین جهیزیه به ۲۲۵ نوعروس مددجوی آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3950253
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

پرداخت کمک هزینه تأمین جهیزیه به ۲۲۵ نوعروس مددجوی آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و هفته زن کمک هزینه تأمین جهیزیه به ۲۲۵ نفر از نوعروسان تحت پوشش پرداخت می‌شود.

ارسالی| پرداخت کمک هزینه‌ تامین جهیزیه به 225 نوعروس مددجوی آذربایجان‌غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به برنامه‌های این کمیته برای روز میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن اظهار کرد: از جمله مهمترین برنامه‌های این روز پرداخت کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه به 225 نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی مجموع این کمک هزینه‌ها برابر با سه میلیارد و 375 میلیون تومان است، افزود: این کمک هزینه‌ها به صورت بلاعوض بوده و سعی می‌شود با پرداخت آن کمکی در راستای تسهیل ازدواج جوانان انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی برپایی نمایشگاه پوشش ایرانی ـ اسلامی، برگزاری کارگاه آموزش حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه آموزش سبک زندگی دینی برای دانشجویان، برگزاری کلاس سیره فاطمی، برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های هفته زن برشمرد.

وی با بیان اینکه اغلب برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد: البته در کنار آن تعدادی از برنامه‌ها از جمله دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاه بهداشت و دیدار با بانوان خیر و کارآفرین و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha