توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در خوی
کد خبر: 3951167
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶

توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در خوی

فرمانده سپاه خوی گفت: در ایام دهه مبارک فجر، توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین اقشار محروم، از برنامه‌های سپاه در دهه مبارک فجر است.

ارسالی امروز | توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدباقر علایی، فرمانده سپاه خوی، ۱۲ بهمن‌ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: یادواره‌های شهدای حوزه‌ای و پایگاهی و اصناف، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان با اولویت شهدای انقلاب اسلامی در این شهرستان و اهدای هدیه، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت انقلاب، مراسم غبار‌روبی و عطر‌افشانی و گلباران مزار شهدا همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری حلقه‌های صالحین با محوریت خاطره‌گویی، برگزاری مشاوره حقوقی برای بسیجیان و رزمندگان، برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری، پخش فیلم‌های انقلاب در پایگاه‌ها و برگزاری جلسات تلاوت قرآن از برنامه‌های دیگر فرهنگی در این ایام خوی است.

علایی، بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر، خدمات درمانی رایگان از سوی درمانگاه سپاه ارایه خواهد شد و توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین اقشار محروم، از دیگر برنامه‌های سپاه در دهه مبارک فجر است.

فرمانده سپاه خوی، گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، امسال در ۱۲ و ۲۲ بهمن‌ماه به جای راهپیمایی مردمی، رژه موتوری و رژه خودرویی در سطح خوی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از همه نیروهایی که در طرح سردار سلیمانی فعالیت کردند، قدردانی می‌کنم و اجرای این طرح سبب کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا شده و اجرای این طرح با همکاری دانشکده علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان با قدرت ادامه می‌یابد.

انتهای پیام
captcha