۷۰ هزار بسته معیشتی از سوی هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌غربی توزیع شد
کد خبر: 3955799
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

۷۰ هزار بسته معیشتی از سوی هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌غربی توزیع شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت‌های مذهبی استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده‌اند.

ارسالی| هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌غربی 70 هزار بسته معیشتی توزیع کردندحجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به خدمات هئیت‌های مذهبی در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: از جمله اقدامات شاخص هیئت‌های مذهبی مشارکت در طرح «کمک مؤمنانه» بود که برای همین منظور از ابتدای شیوع کرونا در استان 70 هزار بسته معیشتی توسط این هیئت‌ها در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: ضدعفونی معابر، برگزاری مراسم‌های مذهبی، برپایی محافل انس با قرآن در بستر مجازی، ارائه مطالب کرونایی و راهکارهای مقابله با کرونا، راه‌اندازی کاروان‌های خودرویی در اعیاد مذهبی و دعوت مردم به ماندن در خانه از جمله دیگر خدمات ارائه شده از سوی هیئت‌های مذهبی در دوران کرونا بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین هئیت‌های مذهبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان در شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه تلاش پیشگام شده و از این طریق سعی می‌کنند تا باری از دوش خانواده‌های نیازمند برداشته شود.

وی با اشاره به حضور پررنگ هیئت‌های مذهبی در ایام فاطمیه با توجه به اجرای محدودیت‌های کرونایی تصریح کرد: در این ایام این هیئت‌ها با اجرای طرح‌های ابتکاری از جمله پخش مداحی و سخنرانی از بلندگوهای مساجد و همزمان در فضای مجازی، نصب پرچم فاطمی در سردر منازل و بر روی خودروها، علم‌گردانی در میادین شهر و برپایی نمایشگاه سعی کردند تا حال و هوای فاطمی به مانند سال‌های گذشته در استان ایجاد شود.

داداش‌زاده بیان کرد: هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در جذب مردم به مشارکت فعال در انجام برنامه‌های مذهبی دارند از این رو برای ساماندهی هیئت‌های مذهبی از طریق سامانه طوبی در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی خوبی شده تا جلوی هرگونه سوءاستفاده توسط برخی افراد گرفته شود.

 

 

 

انتهای پیام
captcha