معرفی امام جمعه جدید چهربرج میاندوآب
کد خبر: 3956252
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

معرفی امام جمعه جدید چهربرج میاندوآب

حجت‌الاسلام اصغر جلالی به عنوان امام جمعه جدید شهر چهاربرج میاندوآب معرفی شد.

ارسالی|معرفی امام جمعه جدید چهربرج میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌‌غربی، حجت‌الاسلام اصغر جلالی روز گذشته در جلسه شورای اداری بخش مرحمت‌آباد به عنوان امام ‌جمعه جدید شهر چهاربرج میاندوآب‌ معرفی شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حجت‌الاسلام آذرپندار، امام جمعه فقید شهر چهار برج، گفت: حجت‌الاسلام آذر پندار منشأ خیر و برکت بود و امیدواریم با وحدت و همدلی سنگر نماز جمعه را مستحکم‌تر کنیم.

حجت‌الاسلام کریم حسین‌خانی با اشاره به فعالیت‌های جهادی امام جمعه پیشین شهر چهار برج، افزود: این اقدامات با حضور امام جمعه جدید ادامه خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه یک جایگاه اثرگذار است و باعث همدلی و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی می‌شود.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام جلالی، امام جمعه جدید چهار برج پیش از این مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب بود و مرحوم حجت‌الاسلام جعفر آذرپندار امام جمعه فقید و سابق چهار برج نیز در اوایل فروردین ماه امسال در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، به این ویروس مبتلا و پس از چند روز بستری در بیمارستان عباسی میاندوآب، درگذشت.

انتهای پیام
captcha