خیانت و بدعهدی دشمنان نباید بی‌جواب بماند
کد خبر: 3956343
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

خیانت و بدعهدی دشمنان نباید بی‌جواب بماند

امام جمعه ارومیه گفت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مسئولان باید به مطالبات رهبری عمل کرده و در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان از حق خود و ملت نگذشته و پاسخ خیانت و بدعهدی دشمنان را بدهند.

ارسالی امروز| خیانت و بدعهدی دشمنان نباید بی‌جواب بماندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، امروز، هشتم اسفندماه، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری با توجه به اینکه آمریکا بر تعهدات خود عمل نکرد از برجام خارج شده است، ما نیز نباید بر سر پیمان بمانیم و دستور قرآن این است که مسلمانان در برابر خیانت و عهدشکنی دشمن نباید متعدانه بر سر پیمان خود بمانند و باید تعهد را رها کرده که با این حال باز هم دولت تعهدات را رها نکرد و به تدریج بخشی از آنها را کاهش داد.

وی افزود: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مسئولان باید به مطالبات رهبری عمل کرده و در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان از حق خود و ملت نگذرند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ساخت هر سلاحی اعم از هسته‌ای یا شیمیایی را که موجب کشتار مردم عادی می‌شود، ممنوع می‌داند و در صورت صلاحدید ساخت سلاح شیمایی را تا زمانی که نیاز است پیش می‌برد.

وی ادامه داد: در مسئله شورای شهر ارومیه مباحث قومیتی نباید مطرح شود و باید وحدت بین اقوام مختلف تقویت شده و اصحاب رسانه نباید به این مباحث قومیتی و تفرقه افکن دامن زده و آن‌ها را منتشر کنند.

قریشی بیان کرد: با توجه به اینکه ارومیه یک کلانشهر است شورای شهر باید برای اداره و مدیریت شهر هرچه سریعتر یک شهردار انتخاب کنند.

وی گفت: اصحاب رسانه نیز نباید به مسائل قومیتی و تفرقه افکن دامن زده و در رسانه و یا فضاهای مجازی آن‌ها را منتشر کنند.

انتهای پیام
captcha