سرپرستی ۴۰ فرزند یتیم از سوی پزشک بوکانی
کد خبر: 3956478
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

سرپرستی ۴۰ فرزند یتیم از سوی پزشک بوکانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان از قبول سرپرستی ۴۰ نفر از فرزندان یتیم و محسنین این شهرستان از سوی یک پزشک خیر بوکانی خبر داد.

ارسالی| سرپرستی 40 فرزند یتیم توسط پزشک بوکانیسعدی خزمه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: محمود مهربخش، پزشک خیر بوکانی با حضور در کمیته این شهرستان اقدام به قبول سرپرستی 40 نفر از فرزندان یتیم و محسنین این شهرستان کرد.

وی با اشاره به اینکه هر فردی سرپرستی فرزندان یتیم و محسنین را قبول می‌کند باید ماهانه به حساب آنها پول واریز کند، افزود: برای همین منظور، این پزشک بوکانی ماهانه در مجموع هشت میلیون تومان را به صورت مستقیم به حساب این فرزندان واریز خواهد کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان ادامه داد: دکتر مهربخش در دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه شاغل بوده اما در مناسبت‌های مختلف به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بوکان کمک می‌کند که این اقدام وی جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 850 فرزند یتیم و محسنین در بوکان وجود دارند، گفت: برای کمک به این فرزندان از سایر پزشکان و خیران درخواست می‌شود با ثبت‌نام در سامانه حامی، حمایت‌های خود را از آنها دریغ نکنند.

خزمه تصریح کرد: با توجه به اینکه مرحله نخست جشن نیکوکاری از دی ماه امسال آغاز شده و تا 15 اسفند ادامه دارد خیران می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ یا از طریق سامانه #۱*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و نیز سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس  www.emdad.ir  در این آیین معنوی مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha