ترویج فرهنگ ایثار بدون عمل به آرمان‌ شهدا ممکن نیست
کد خبر: 3956954
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

ترویج فرهنگ ایثار بدون عمل به آرمان‌ شهدا ممکن نیست

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: تکریم خانواده شهدا کمترین کاری است که بر عهده همه اقشار جامعه است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون عمل به آرمان و مرام شهدا ممکن نخواهد بود.

ارسالی امروز | الگو قرار دادن شهدا در طرح سفیر توسط کارکنان یگان‌های ویژه ناجابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، ۱۱ اسفندماه، در دیدار با سرهنگ رضا فرجی‌، فرمانده یگان ویژه آذربایجان‌غربی با ابراز خرسندی از اجرای طرح معنوی سفیر شهید، اظهار کرد: کارکنان یگان ویژه مرام شهدا را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند و ادامه دهنده راه آن‌ها باشند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی گفت: در این طرح معنوی که هر یک از کارکنان یگان‌های ویژه به‌عنوان سفیر یک شهید، ضمن مطالعه وصایا و زندگی نامه شهدا با الگو قرار دادن سیره این عزیزان بزرگوار، خود را نماینده اهداف عالی آن شهید قرار می‌دهد و در انجام این طرح معنوی که کارکنان با الگوبرداری از شهدای نیروی انتظامی کار خود را شروع و سپس شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را مورد پایش قرار خواهند داد.

وی افزود: شهدا با صفای باطن شان توانستند مسیر سیر الی الله را سریع‌تر و بهتر از هر زاهد و عابدی طی کنند و همین عامل مهم باعث شد جبهه حق علیه باطل پیروز شود که نمونه بارز این گفته شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که مکتب او الگوی ایرانی اسلامی برای مجاهدان فی‌سبیل‌الله و تمامی آزادی خواهان جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با توجه به سابقه یگان‌های ویژه ناجا، نقش آن‌ها در ولایت‌مداری و برقراری امنیت، بسیار حائز اهمیت بوده و توفیق این دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی همراه با ایثار و رشادت‌های مثال زدنی پلیس در همه عرصه‌ها حاصل شده است.

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا کمترین کاری است که بر عهده همه اقشار جامعه است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون عمل به آرمان و مرام شهدا ممکن نخواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی بیان کرد: مقام شهادت در دین اسلام به حدی بالاست که حضرت امیرالمومنین (ع) فرموده که اگر شهادت نبود لحظه‌ای بین شما مردم نمی‌ماندم، مسئله شهادت به قدری اهمیت دارد که در بیان نمی‌گنجد، از این رو باید خانواده شهدا به این مقام شهیدشان افتخار کنند.

انتهای پیام
captcha