مطالبه‌گری از شاخصه‌های اصلی دانشجو است
کد خبر: 3961967
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

مطالبه‌گری از شاخصه‌های اصلی دانشجو است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، گفت: نقش دانشجو از ابتدا در تمامی صحنه‌های انقلاب و تمامی حوزه‌ها به عینه لمس شده و دانشجو باید مطالبه‌گر باشد چون از شاخص‌های اصلی دانشجویان به شمار می رود.

ارسالی امروز| مطالبه‌گری از شاخصه‌های اصلی دانشجو استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ۱۱ فروردین ماه، در مراسمی که به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: نقش اعجاب انگیز دانشگاه‌ها در شکوفایی اتفاقات عظیم در کشور حائز اهمیت بوده و این توانایی دانشجویان را می‌توان به ضریب های بالا رسانید و اینکه به این ضریب بالا نمی رسد از ضعف‌های دانشجویی به شمار می‌رود.

وی افزود: دانشجو نباید صحنه و میدان را خالی کند چون از پیش از انقلاب پای آرمان‌ها ایستاده است و آن‌ها وارثان حقیقی دانشجویان گذشته هستند و باید پای خود را در مسیری که این قشر انقلابی و ولایی گذاشته بگذارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، بیان کرد: نقش دانشجو از ابتدا در تمامی صحنه‌های انقلاب و تمامی حوزه‌ها به عینه لمس کرده اما دانشجو باید مطالبه‌گر باشد چون از شاخص‌های اصلی دانشجویان به شمار می رود.

وی ادامه داد: مطالبه‌گری باید آگاهانه، عالمانه و در عالم حقیقی و دور از اوهام و تصورات و خیال باشد بنابراین مطالبه باید منطبق با واقعیات و داشته ها باشد و دانشجویان باید تقویت نقاط مثبت و رفع نواقص در حوزه های مختلف باید از مسئولان مطالبه کنند.

شهسواری تصریح کرد: بی تردید جمهوری اسلامی نمایشگاه بزرگ انتخابات حقیقی تاریخ بشریت از لحاظ کمی و کیفی است.

وی گفت: همه مردم حتی دشمنان به این مسئله معترف هستند که جمهوری اسلامی در طول عمر ۴۲ ساله خود بیشترین تعداد انتخابات مشارکت حقیقی مردم را در دفتر تاریخ انتخابات جهان رقم زده و این نقش آفرینی و نقش‌سازی اثرگزاری مردم در انتخابات، به گونه‌ای است که حتی دشمنان با آن همه عناد و مکر و فریب، در لا به لای صحبت‌های خود به این موضوع اعتراف کرده اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: از شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی مشارکت بی‌نظیر و بی‌بدیل مردم در صحنه‌های مختلف است و یکی از اصلی‌ترین این عرصه‌ها مشارکت در انتخابات است و در این راستا یک شکل انتخابات، روتین و تعریف شده و حضور مردم در پای صندوق انتخابات بوده و نوشتن و انداختن رای است.

وی افزود: اما غیر از این انتخابات مکتوب و پای صندوق آمدن مردم، چندین برابر حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف، انقلاب اسلامی به مردم دیده و در راهپیمایی های مختلف ۲۲ بهمن یا روز قدس یا سایر مناسبت ها، مشارکت بی نظیر مردم را در کف خیابان مشاهده کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha