اجرای طرح «تربيت كودک و خانواده بهشتی شو» در رباط کریم
کد خبر: 3962750
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
همزمان با ماه رمضان؛

اجرای طرح «تربيت كودک و خانواده بهشتی شو» در رباط کریم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم از اجرای طرح غيرحضوری «تربيت كودک و خانواده بهشتی شو» ویژه ماه مبارک رمضان برای کودکان 3 تا 7 سال در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح «تربيت كودک و خانواده بهشتی شو» در رباط کریمبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام حسین رواز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، 17 فروردین‌ماه از طرح تربيت غيرحضوری كودک و خانواده بهشتی شو ویژه ماه مبارک رمضان برای کودکان 3 تا 7 سال در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری خانه قرآن صاحب الزمان(عج) برگزار می‌شود، افزود: انس با قرآن، آشنایی با آداب روزه‌داری، توجه به نماز اول وقت، مسجد و نماز جماعت، شب قدر و احیا، درک مفاهیم انفاق و کمک به همنوع، صبر در برابر گرسنگی و تشنگی و مواسات با فقرا از اهداف این طرح است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم بیان کرد: این طرح با پشتیبانی مجازی و توضیحات کامل توسط مربی به‌صورت روزانه در ماه رمضان و همراه با بسته اقلام فرهنگی و وسایل مورد نیاز به‌منظور انجام کاردستی‌ها و کاربرگ‌ها انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام رواز با اشاره به ظرفیت محدود طرح، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر به آيدی saahebzamaan@ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

وی گفت: افزایش هوش معنوی و هیجانی کودک، ایجاد رابطه عاطفی بین اعضای خانواده، بالا بردن اعتماد به نفس کودک، دست‌ورزی و به دست آوردن مهارت‌های مورد نیاز کودکان و تقویت روحیه ولایت‌مداری و بنیه دینی کودک از دستاوردهای طرح تربيت غيرحضوری كودک و خانواده بهشتی شو است.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha