برگزاری مسابقات قرآن «ابوالعینین شعیشع» در مصر
کد خبر: 3962929
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

برگزاری مسابقات قرآن «ابوالعینین شعیشع» در مصر

استاندار «کفر الشیخ» در مصر از برگزاری مسابقات حفظ قرآن و ابتهال «شیخ ابوالعینین شعیشع» به مناسبت ماه رمضان در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجمهوریه آنلاین، جمال نورالدین، استاندار کفر الشیخ اعلام کرد: این مسابقات از دیروز، 17 فروردین با نظارت اداره گردشگری استان و با همکاری اداره اوقاف کفر الشیخ آغاز شده است و تا یک هفته ادامه دارد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید درخواست خود را همراه عکس، کارت ملی، اطلاعات شخصی و مشخصات مربوط به تاریخ تولد به ادارات مربوطه ارائه دهند و هر شخصی باید تنها در یک رشته در این رقابت شرکت کند.

استاندار کفر الشیخ تصریح کرد: رشته حفظ یک چهارم قرآن از سوره یاسین تا ناس با تفسیر کلمات قرآن برای گروه سنی 10 تا 12 سال، حفظ نیمی از قرآن از سوره کهف تا ناس با درک مفاهیم جزء 30 ویژه گروه سنی 10 تا 13 سال، حفظ سه چهارم قرآن از انعام تا ناس با درک مفاهیم جزء‌های 9، 20 و 30 برای گروه سنی 10 تا 18 سال از رشته‌های مختلف این رقابت است.

جمال نورالدین بیان کرد: حفظ کل قرآن با درک مفاهیم سوره‌های نساء، نور و حجرات و اسباب نزول این سوره‌ها برای 18 تا 20 سال و بخش ابتهال دینی و صوت زیبا برای 10 تا 30 سال از دیگر رشته‌های مسابقه است و جشن تجلیل از برترین‌ها طی ماه رمضان در اداره کل استانداری کفر الشیخ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha