ساخت مستند ۱۵ قسمتی مرز در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3963146
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

ساخت مستند ۱۵ قسمتی مرز در آذربایجان‌غربی

سرپرست مدیرکل امور هنری و مناسبت‌های اجتماعی ناجا گفت: ساخت مستند ۱۵ قسمتی مرز در استان آذربایجان‌غربی آغاز شده است.

ارسالی امروز ا ساخت مستند ۱۵ قسمتی مرز در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ علی جویا سرپرست مدیرکل امور هنری و مناسبت‌های اجتماعی ناجا 18 فروردین ماه در نشست خبری آغاز ساخت مجموعه ۱۵ قسمتی مستند مرز اظهار کرد: مرزبانان رشید در مرزها برای ایجاد امنیت تلاش می‌کنند و باید با انعکاس اقدامات و تلاش های مرزبانی برای مردم و افکار عمومی به مردم احساس امنیت بیشتری به ارمغان آوریم.

وی افزود: ساخت این مستند از آذربایجان‌غربی کلید خورد و قرار است با فیلم‌برداری از ۱۴ استان مرزی کشور از جمله، آذربایجان‌غربی، بوشهر، ایلام، کرمانشاه و ...، رشادت‌ها و جانفشانی‌های مرزنشینان که باعث امنیت پایدار در کل کشور می‌شود را به نمایش بگذارد.

سرهنگ جویا بیان کرد: کارگردان این مجموعه مستند رسول صانعی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی، اکبر فکری و تهیه کننده مستند بصورت مشترک توسط معاونت اجتماعی ناجا و صداسیما خواهد بود و حدود ۱۰ نفر بصورت مستقیم و مجموعا ۲۵نفر درکل مجموعه همکاری خواهندداشت ضمن اینکه قصه مستند نمایش اتفاقات واقعی مرزها در قالب مستند داستانی است و داستان هر قسمت نیز متفاوت خواهدبود.

وی ادامه داد: این مستند قرار است از شبکه‌های مختلف پخش شود که برنامه‌ریزی اولیه شبکه تهران و همچنین شبکه‌های افق و مستند است و تلاش مجموعه، آغاز پخش مستند از هفته ناجا خواهد بود.

سرهنگ ابوالقاسم خاتمی معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در این جلسه اظهار کرد: یکی از اهداف معاونت اجتماعی بحث انعکاس تلاش‌های نیروهای مرزبانی است و در این باره، ناجا از ایده‌ها و نظرات استقبال می‌کند و با تعاملات با نیروی انتظامی و صداوسیما و رسانه ها این انعکاس آغاز شده است تا مردم بیش از پیش رشادت‌ها و تلاش‌های مجموعه پلیس را مشاهده کنند و حوزه مرزبانی نیز یکی از این حوزه‌ها است.

انتهای پیام
captcha